Król dużych supermoto powrócił. Poznajcie Ducati Hypermotard 950 i Hypermotard 950 SP 2019.
Oznaczenie „950” nie bierze się z przypadku. Nowe Ducati Hypermotard dzieli jednostkę napędową z „małą” Multistradą. 112-konny silnik Testastretta 11° jest o 4 KM mocniejszy od poprzednika. To oczywiście nie koniec nowości.
Hypermotard 950 posiada zupełnie nowy design, przywołujący na myśl protoplastę sprzed lat (a to plus). Centrum dowodzenia to duży wyświetlacz TFT znany z innych modeli włoskiej marki. W standardzie znajdziemy także pełen pakiet elektorniczny, w tym zmienne tryby jazdy, zmienne tryby pracy kontroli trakcji opartej o IMU, ABS pozwalający na hamowanie w zakrętach oraz wheelie control. LED-owe oświetlenie i radialne pompy sprzęgła i hamulca to także standard. Wersja SP (tak, będą dwie wersje) posiada w także quickshifter góra / dół.
A jak już jesteśmy przy wersji SP, to znajdziemy w niej zawieszenie Ohlins, kute felgi Marchesini i większy prześwit.
Motocykl ma trafić na rynek w przyszłym roku.
Ciąg dalszy pod materiałem wideo
ZOBACZ TAKŻE: Ducati Panigale V4R 2019. 231 KM prosto z MotoGP!
[trending]