Aktualnie czytasz:
Benelli TRK 502 vs Honda CB500X [wideo-test]
2

Dwóch przyjemnych gości testuje turystyczne modele klasy średniej – Benelli TRK 502 i Hondę CB500X. Jak myślicie, jaki był wynik?

Zobacz także:
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
O autorze
Zdjęcie profilowe Przemysław Borkowski
Przemysław Borkowski
10 od lat po Warszawie na dwóch kołkach. Piórem od lat po kartce. Przemysław Borkowski jest absolwentem dziennikarstwa na UW. Od najmłodszych lat pasjonuje się motoryzacją, zwłaszcza jednośladami. W swojej pracy łączy umiejętności zdobyte przez lata doświadczenia w prasie wraz ze swoją pasją. | Redakcja | Google+
2 Komentarze
  • Łukasz
    23 listopada 2017 at 11:18

    U nas TRK 502 został wyceniony za drogo – 22 500pln. Powinien być poniżej 20 000 by cena była atrakcyjna. CB 500X na wyprzedaży rocznika jest za 25 200pln, tylko 2 700pln różnicy w stosunku do Benelli, to za mało by zachęcić kupującego. Z wyglądu moto zajebiste, stelaż pod kufry w standardzie i fabryczne gmole też fajna rzecz no ale Honda to Honda.

  • Evert
    24 listopada 2017 at 10:36

    @Łukasz,
    popatrz tylko na standardowe wyposażenie Benelli a CB500X. Jeśli dorzucisz do Hondy te same akcesoria co ma konkurent, to jej cena poszybuje w górę i ta różnica będzie większa. Poza tym być może da się uzyskać upust na TRK z wyprzedaży rocznika.
    Wydaje mi się, że w teście zostało to ładnie podsumowane: jeśli potrzebuje się moto bardziej na co dzień plus sporadyczne wypady w dłuższe trasy, to wygrywa CB500X (lżejsza, zwinniejsza, mniej pali). Jeżeli chcemy tylko w trasę, Benelli ma tu przewagę (lepszy komfort, stabilność, wyposażenie).