Aktualnie czytasz:
Benelli Pepe: Zdjęcia i dane techniczne
2

Świetny skuter z dwusuwowym, żwawym silnikiem. Hamulce sprawdzają się dobrze, a używa ich się łatwo co może być dużym ułatwieniem na przykład dla płci pięknej. Duże koła i niedużo ważący, cały jednoślad fajnie ze sobą współgrają. Pepe to idealny towarzysz do wypadów na miasto i nie tylko.

Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Benelli Pepe

[nggallery id=39]

Benelli Pepe : Dane techniczne

Opona przednia 2.50-16″
Opona tylna 2.75-16″
Koło przód 16”
Koło tył 16″
Hamulec przedni tarczowy
Hamulec tylny bębnowy
Ilość miejsc 2
Pojemność 49 ccm
Typ silnika jednocylindrowy, dwusuwowy
Moc 3.62 KM przy 6250 RPM
Moment obrotowy 4.20 Nm przy 6000 RPM
Chłodzenie Powietrze
Rozrusznik Elektryczny i nożny
Układ zasilania Gaźnik
Sprzęgło odśrodkowe
Długość (mm) 1850
Szerokość kierownicy (mm) 1260
Wysokość (mm) 720
Masa bez płynów (kg) 82 kg
Poj. zbiornika paliwa L 7,5
Zobacz także:
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
O autorze
Zdjęcie profilowe Ania Grzelak
Ania Grzelak
Kobieta o nietypowej pasji. Mając trzynastkę na karku jeździła klasycznym Simsonem. W wieku 18 lat kupiła pierwsze 650 ccm. Jej garaż to cały przekrój segmentów od małego skutera, przez maxi Burgman po klasycznego nakeda.
2 Komentarze
  • Zdjęcie profilowe huba_buba
    22 lutego 2013 at 11:36

    Z tymi hamulcami to trochę przesadziłeś, tył jest bardzo słaby. Przód może być. Problemem są niestety amortyzatory z przodu, miały być hydrauliczne a jest sprężyna i smar. Innymi słowy co innego piszą co innego dają. Ważę przeszło 90 kg i niestety hydrauliczny bardzo by się przydał, ale niestety nie można go dobrać z zamienników. Może ktoś ma na to pomysł?

  • Zdjęcie profilowe kg2t
    27 lutego 2013 at 17:15

    czy ktoś wie ile tu wchodzi oleju do przekładni?