Aktualnie czytasz:
Benelli Pepe: Zdjęcia i dane techniczne
2

Świetny skuter z dwusuwowym, żwawym silnikiem. Hamulce sprawdzają się dobrze, a używa ich się łatwo co może być dużym ułatwieniem na przykład dla płci pięknej. Duże koła i niedużo ważący, cały jednoślad fajnie ze sobą współgrają. Pepe to idealny towarzysz do wypadów na miasto i nie tylko.

Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Benelli Pepe

[nggallery id=39]

Benelli Pepe : Dane techniczne

 
Czytaj
REKLAMA

Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.

 
Czytaj
REKLAMA

Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.

Opona przednia2.50-16″
Opona tylna2.75-16″
Koło przód16”
Koło tył16″
Hamulec przednitarczowy
Hamulec tylnybębnowy
Ilość miejsc2
Pojemność49 ccm
Typ silnikajednocylindrowy, dwusuwowy
Moc3.62 KM przy 6250 RPM
Moment obrotowy4.20 Nm przy 6000 RPM
ChłodzeniePowietrze
RozrusznikElektryczny i nożny
Układ zasilaniaGaźnik
Sprzęgłoodśrodkowe
Długość (mm)1850
Szerokość kierownicy (mm)1260
Wysokość (mm)720
Masa bez płynów (kg)82 kg
Poj. zbiornika paliwa L7,5
Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
0%
  • Zdjęcie profilowe huba_buba
    22 lutego 2013 at 11:36

    Z tymi hamulcami to trochę przesadziłeś, tył jest bardzo słaby. Przód może być. Problemem są niestety amortyzatory z przodu, miały być hydrauliczne a jest sprężyna i smar. Innymi słowy co innego piszą co innego dają. Ważę przeszło 90 kg i niestety hydrauliczny bardzo by się przydał, ale niestety nie można go dobrać z zamienników. Może ktoś ma na to pomysł?

  • Zdjęcie profilowe kg2t
    27 lutego 2013 at 17:15

    czy ktoś wie ile tu wchodzi oleju do przekładni?