Aktualnie czytasz:
Benelli Pepe: Zdjęcia i dane techniczne
2

Świetny skuter z dwusuwowym, żwawym silnikiem. Hamulce sprawdzają się dobrze, a używa ich się łatwo co może być dużym ułatwieniem na przykład dla płci pięknej. Duże koła i niedużo ważący, cały jednoślad fajnie ze sobą współgrają. Pepe to idealny towarzysz do wypadów na miasto i nie tylko.

Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Benelli Pepe

[nggallery id=39]

 
Czytaj
REKLAMA

MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.

Benelli Pepe : Dane techniczne

 
Czytaj
REKLAMA

Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.

Opona przednia2.50-16″
Opona tylna2.75-16″
Koło przód16”
Koło tył16″
Hamulec przednitarczowy
Hamulec tylnybębnowy
Ilość miejsc2
Pojemność49 ccm
Typ silnikajednocylindrowy, dwusuwowy
Moc3.62 KM przy 6250 RPM
Moment obrotowy4.20 Nm przy 6000 RPM
ChłodzeniePowietrze
RozrusznikElektryczny i nożny
Układ zasilaniaGaźnik
Sprzęgłoodśrodkowe
Długość (mm)1850
Szerokość kierownicy (mm)1260
Wysokość (mm)720
Masa bez płynów (kg)82 kg
Poj. zbiornika paliwa L7,5
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
100%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe huba_buba
    22 lutego 2013 at 11:36

    Z tymi hamulcami to trochę przesadziłeś, tył jest bardzo słaby. Przód może być. Problemem są niestety amortyzatory z przodu, miały być hydrauliczne a jest sprężyna i smar. Innymi słowy co innego piszą co innego dają. Ważę przeszło 90 kg i niestety hydrauliczny bardzo by się przydał, ale niestety nie można go dobrać z zamienników. Może ktoś ma na to pomysł?

  • Zdjęcie profilowe kg2t
    27 lutego 2013 at 17:15

    czy ktoś wie ile tu wchodzi oleju do przekładni?