Świetny skuter z dwusuwowym, żwawym silnikiem. Hamulce sprawdzają się dobrze, a używa ich się łatwo co może być dużym ułatwieniem na przykład dla płci pięknej. Duże koła i niedużo ważący, cały jednoślad fajnie ze sobą współgrają. Pepe to idealny towarzysz do wypadów na miasto i nie tylko.
Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Benelli Pepe
Benelli Pepe : Dane techniczne
Opona przednia | 2.50-16″ | |
Opona tylna | 2.75-16″ | |
Koło przód | 16” | |
Koło tył | 16″ | |
Hamulec przedni | tarczowy | |
Hamulec tylny | bębnowy | |
Ilość miejsc | 2 | |
Pojemność | 49 ccm | |
Typ silnika | jednocylindrowy, dwusuwowy | |
Moc | 3.62 KM przy 6250 RPM | |
Moment obrotowy | 4.20 Nm przy 6000 RPM | |
Chłodzenie | Powietrze | |
Rozrusznik | Elektryczny i nożny | |
Układ zasilania | Gaźnik | |
Sprzęgło | odśrodkowe | |
Długość (mm) | 1850 | |
Szerokość kierownicy (mm) | 1260 | |
Wysokość (mm) | 720 | |
Masa bez płynów (kg) | 82 kg | |
Poj. zbiornika paliwa L | 7,5 |
Z tymi hamulcami to trochę przesadziłeś, tył jest bardzo słaby. Przód może być. Problemem są niestety amortyzatory z przodu, miały być hydrauliczne a jest sprężyna i smar. Innymi słowy co innego piszą co innego dają. Ważę przeszło 90 kg i niestety hydrauliczny bardzo by się przydał, ale niestety nie można go dobrać z zamienników. Może ktoś ma na to pomysł?
czy ktoś wie ile tu wchodzi oleju do przekładni?