Aktualnie czytasz:
Test Ferro 302-4: Na Długim Dystansie

Właśnie rozpoczynamy trwający cały sezon test skutera Ferro. Przed nami tysiące kilometrów i to w najtrudniejszych warunkach: Warszawa. Przez sześć miesięcy poznamy dokładnie wszystkie cechy tego jednośladu. Ergonomia, ekonomia, jakość i awaryjność. To najważniejsze czynniki decydujące o powodzeniu długodystansowego testu Skuterowo.com.
W tym momencie wyruszamy na ulice fabrycznie nowym skuterem. Pierwsze wrażenia są dosyć dobre. Zdążyliśmy już docenić zalety dwóch mocnych lamp, czterosuwowego – cichego i oszczędnego silnika oraz podwójnego amortyzatora z tyłu. Jak to zestawienie spisze się podczas najbliższych kilometrów? O tym przekonacie się już wkrótce na Skuterowo.com.

Dzisiaj Ferro 302, ale nie powiemy dzisiaj za dużo o tym pojeździe. Dlaczego? Bo chcieliśmy wam powiedzieć że przed nami nadeszła pora na kolejny długo dystansowy drugi już z kolei test w tym sezonie. 302 Ferro to jest pojazd nietypowy ponieważ sylwetką nawiązuję do takich produktów jak CPI Popcorn czy Generic Cracker. Jednak posiada dosyć nietypową jak na taki pojazd jednostkę bo jednostkę czterosuwową. Jest to skuter fabrycznie nowy, nie przebył jeszcze nawet 1 km, nawet jeszcze nie posiadamy tablic rejestracyjnych. Jak tylko je dostaniemy od razu ruszamy w trasę, od razu ruszamy w Warszawę i w październiku, pod koniec października powiemy wam jaki jest finalny rezultat tego właśnie długo dystansowego testu. 6 tysięcy kilometrów po Warszawie to w cale nie jest mała ilość kilometrów podczas właśnie tego dystansu możemy wam powiedzieć chyba o za i przeciw jeżeli chodzi o właśnie ten pojazd. Również bardzo konsekwentnie mniej więcej raz na tydzień postaramy się wam w dzienniku, krótkim blogu tego właśnie skutera przybliżyć wam kolejne epizody, kolejne etapy testu, kolejne etapy właśnie eksploatacji na terenie Warszawy tego skutera. Jeżeli zda tutaj test to zda w każdym innym miejscu w Polsce.

Zobacz, jak wygląda Ferro 302-4 z bliska.
[nggallery id=40]

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Fot.: Skuterowo.com
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
11 Komentarze
1 2