Aktualnie czytasz:
Zipp Pro 50: Nowe kolory, mocniejsza rama
9

Pro okazał się hitem sezonu 2011. Zipp w ciągu zaledwie kilku miesięcy wyprzedał wszystkie dostępne egzemplarze. Nowa partia, przewidziana na przyszły rok została zmodyfikowana i udoskonalona.

Każdy produkt potrzebuje zmian. Po sezonie sprzedaży postanowiliśmy zmodyfikować PRO 50 poprawiając jego komfort, bezpieczeństwo i jakość które to cechy zawsze są priorytetami przy konstrukcji naszych pojazdów – zaznacza producent.

W trakcie projektowania Pro 50 w 2010 r. głównym założeniem było stworzenie odpowiedniego układu napędowego dla tak dużej konstrukcji. W tym celu wszystkie układy napędowy zostały dokładnie przeliczone (skrzynia biegów, zębatki, średnica-szerokość kół itd.), zmniejszono masę pojazdu wyjściowego oraz dopasowano odpowiedni układ zasilania. Dzięki temu udało się wypracować doskonałe parametry, które pozwoliły uzyskać osiągi trakcyjne motoroweru Pro 50.

DHamulce w Zipp Pro 50odatkowo zoptymalizowano działanie tylnego układu hamulcowego. Wydłużono również długość przewodu hydraulicznego.
Równie istotną modyfikacją w Zipp Pro 50 na sezon 2012 jest wzmocnienie ramy pojazdu. Dodano m.in. uchwyty mocujące w miejscach największych obciążeń w celu zwiększenia sztywności i wytrzymałości ramy – dodaje Zipp.

Polepszono również układ ładowanie akumulatora – oświetlenie podłączone jest obecnie do prądnicy, dodatkowo zwiększono moc żarówek reflektora.

Zobacz test Zipp Pro 50 (2011):

Więcej o 

Zobacz także:
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
O autorze
Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
Leszek Śledziński
Zaczynałem jak każdy. Od Komara przez Simsona, chiński skuter... aż do spełniania swoich marzeń. W Jednoślad.pl Tworze swoje moto vlogi, testuje motocykle i motorowery oraz informuję o najważniejszych zmianach w prawie.
9 Komentarze
  • Zdjęcie profilowe marcin0915
    30 listopada 2011 at 20:02

    Ciekawe czy obrotomierz poprawili…
    Skończą się wtedy teksty: „mój pro 50 ma jeszcze blokady, bo przy 90km/h mam 3 tys./min, więc jak zdejme blokady to 160 poleci…”
    Hehe 😉

  • Zdjęcie profilowe ApRiLiA
    1 grudnia 2011 at 15:17

    Ciekawy motorowerek i napęd jak ścigaczu łańcuchowy
    Jeżeli komuś zależy na wyglądzie skuter warty polecenia 🙂
    PZDR

  • Zdjęcie profilowe madi
    2 grudnia 2011 at 09:19

    Co z tego że odnowili skoro silnik nadal słabiutki…

  • Zdjęcie profilowe Zulwiczek
    4 grudnia 2011 at 21:28

    No wiesz, zawsze można większy cylinder dać, zębatki inne i osiągi się poprawią i wtedy pewnie da rade nawet dobrze jechać i silnik będzie miał siłę uciągnąć taką wagę + pasażer, poza tym to w końcu motorower a nie rasowy ściagacz, choć nie pogardził bym takim… podoba mi się 🙂

  • Zdjęcie profilowe Slomko
    14 grudnia 2011 at 11:33

    Świetny – jak ktoś zwraca głównie uwagę na wygląd to będzie bardzo zadowolony! A osiągi – no cóż – jeśli chodzi o swoją klasę to zdecydowanie daje radę… A jak ktoś chce śmigać 200 km/h to pomylił sprzęty 🙂

  • Zdjęcie profilowe Pitbull
    14 grudnia 2011 at 11:58

    Ja mam czarne pro i jestem zadowolony 🙂
    chociaż te kolory też kuszą wyglądem…

  • Zdjęcie profilowe mpajes
    14 grudnia 2011 at 21:48

    Jak dla mnie super zmiana wizualna i z tego co widzę dbają o bezpieczeństwo wzmacniając ramę. Ja mam czerwonego i zarzuciłem zestaw cylindra 70 ccm i śmiga super, naprawdę polecam. Dla mnie ważne, że wygląda jak ścigacz 🙂 i fajnie śmiga.

  • Zdjęcie profilowe miengwa
    1 stycznia 2012 at 21:37

    fajny mini ścigacz, syn sąsiadki ma i śmiga z bandą po mieście – nie narzeka na razie,
    dobrze że producent ulepsza co świadczy wg mnie o profesjonaliźmie