Pro okazał się hitem sezonu 2011. Zipp w ciągu zaledwie kilku miesięcy wyprzedał wszystkie dostępne egzemplarze. Nowa partia, przewidziana na przyszły rok została zmodyfikowana i udoskonalona.
Każdy produkt potrzebuje zmian. Po sezonie sprzedaży postanowiliśmy zmodyfikować PRO 50 poprawiając jego komfort, bezpieczeństwo i jakość które to cechy zawsze są priorytetami przy konstrukcji naszych pojazdów – zaznacza producent.
W trakcie projektowania Pro 50 w 2010 r. głównym założeniem było stworzenie odpowiedniego układu napędowego dla tak dużej konstrukcji. W tym celu wszystkie układy napędowy zostały dokładnie przeliczone (skrzynia biegów, zębatki, średnica-szerokość kół itd.), zmniejszono masę pojazdu wyjściowego oraz dopasowano odpowiedni układ zasilania. Dzięki temu udało się wypracować doskonałe parametry, które pozwoliły uzyskać osiągi trakcyjne motoroweru Pro 50.
Dodatkowo zoptymalizowano działanie tylnego układu hamulcowego. Wydłużono również długość przewodu hydraulicznego.
Równie istotną modyfikacją w Zipp Pro 50 na sezon 2012 jest wzmocnienie ramy pojazdu. Dodano m.in. uchwyty mocujące w miejscach największych obciążeń w celu zwiększenia sztywności i wytrzymałości ramy – dodaje Zipp.
Polepszono również układ ładowanie akumulatora – oświetlenie podłączone jest obecnie do prądnicy, dodatkowo zwiększono moc żarówek reflektora.
Zobacz test Zipp Pro 50 (2011):
Więcej o Zipp Pro 50
Ciekawe czy obrotomierz poprawili…
Skończą się wtedy teksty: “mój pro 50 ma jeszcze blokady, bo przy 90km/h mam 3 tys./min, więc jak zdejme blokady to 160 poleci…”
Hehe ;)
Ciekawy motorowerek i napęd jak ścigaczu łańcuchowy
Jeżeli komuś zależy na wyglądzie skuter warty polecenia :)
PZDR
Już w sprzedaży http://moto.allegro.pl/nowe-kolory-zipp-pro-50-motorower-czestochowa-i1970132789.html
Co z tego że odnowili skoro silnik nadal słabiutki…
No wiesz, zawsze można większy cylinder dać, zębatki inne i osiągi się poprawią i wtedy pewnie da rade nawet dobrze jechać i silnik będzie miał siłę uciągnąć taką wagę + pasażer, poza tym to w końcu motorower a nie rasowy ściagacz, choć nie pogardził bym takim… podoba mi się :)
Świetny – jak ktoś zwraca głównie uwagę na wygląd to będzie bardzo zadowolony! A osiągi – no cóż – jeśli chodzi o swoją klasę to zdecydowanie daje radę… A jak ktoś chce śmigać 200 km/h to pomylił sprzęty :)
Ja mam czarne pro i jestem zadowolony :)
chociaż te kolory też kuszą wyglądem…
Jak dla mnie super zmiana wizualna i z tego co widzę dbają o bezpieczeństwo wzmacniając ramę. Ja mam czerwonego i zarzuciłem zestaw cylindra 70 ccm i śmiga super, naprawdę polecam. Dla mnie ważne, że wygląda jak ścigacz :) i fajnie śmiga.
fajny mini ścigacz, syn sąsiadki ma i śmiga z bandą po mieście – nie narzeka na razie,
dobrze że producent ulepsza co świadczy wg mnie o profesjonaliźmie