Aktualnie czytasz:
Motocyklem w krawężnik: Niewiele Brakowało…
8

Do końca nie wiemy jaką motocyklista przyjmował pozycję podczas prowadzenia motocykla. Jedno jest pewne – omal nie doszło do tragedii.

Czasem jeden fałszywy ruch może przesądzić o losie naszym i naszych dwóch kółek. W tym przypadku jeszcze inne elementy doprowadziły do kolizji z zielenią. Pierwszy z nich do prędkość – zbyt duża do pokonania tego łuku przez tego kierowcę. Druga kwestia to umiejętność pokonywania zakrętów i przyjmowania odpowiedniego kąta poprzez balansowanie ciałem. Dotyczy to zarówno skuterów jak i motocykli.

 
Czytaj
REKLAMA

Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

  • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
  • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
    • jazdy testowe Triumph
    • grill
    • 20% rabatu na odzież

 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe Whistler
    30 listopada 2011 at 15:05

    Zdradliwe łuk, za duża prędkość (Po szybkiej jeździe wydaje się, że jedziesz wolniej niż w rzeczywistości) i niebezpieczna sytuacja gotowa. 20 cm w lewo i przywalił by w znak drogowy, wywaliło by go na lewy pas i kaplica D: Po takiej wpadce to serce w przełyku, nawet jak patrzę na zapis tego, to coś mi się przewraca w żołądku… Brrrr, dziwne, ale bardziej mnie to rusza niż zdjęcia z masakrycznych wypadków.
    Najgorsze, że to jedna z tych sytuacji, w których widzisz co się dzieje a nie możesz już wiele zrobić, poza nadzieją, że się uda z tego jakoś wyjść.

  • Zdjęcie profilowe madi
    30 listopada 2011 at 15:30

    zły kąt natarcia wziął. Powinien zjechać na prawą stronę i wtedy się składać, zmieściłby się z dużym zapasem.

  • Zdjęcie profilowe ApRiLiA
    30 listopada 2011 at 15:41

    Przecież pooderwało sie przednie koło a był po kontem powinien szlifa zaliczyć
    Miał chłopak farta !

  • Zdjęcie profilowe Lesiu106
    30 listopada 2011 at 15:50

    może dopiero co kupił motocykl i nie wiedział jeszcze, jak się nim jeździ?

    BTW, mało brakowało a by leżał 2m pod ziemią.

  • Zdjęcie profilowe MichalWujak
    1 grudnia 2011 at 20:48

    Tak to jest jak ktoś nie wie co to jest przeciwskręt, przesunięty apeks i technika pokonywania zakrętów. Pewnie w momencie gdy najechał na krawężnik kupa wysłała informację do mózgu, że spotkanie jest w gaciach :D. Może dzięki temu zrozumie, że lepiej wydać kasę na kurs w szkole doskonalenia jazdy niż na naprawianie efektów szlifa.

  • Zdjęcie profilowe marbryl1
    8 grudnia 2011 at 19:45

    Brak umiejętności i do tego szybki motor.Radze temu Panu zakupic rower.

  • Zdjęcie profilowe Kymcus
    24 grudnia 2011 at 14:23

    Mialem podobnie wygladajacy wypadek na Cbr 600 przy 120 km/h tyle ze polozylem sie na asfalt i doznalem otwartego zlamania prawego przedramienia z przemieszczeniem! A przyczyn bylo sporo Brak umiejentnosci doswiadczenia zly dzien za duza predkosc i zle wziety zakret, teraz jestem madrzejszy i latam nadal tez na cbr 600 tyle ze latam z glowa pozdro 🙂

  • Zdjęcie profilowe deniollo
    26 grudnia 2011 at 20:58

    Ale jakby tam nie było tego znaku i pusty pas to zrobiłbym chyba tak samo. Lepsze to niż szlif prosto w barierkę, a później auto na ciebie.