Motocyklem w krawężnik: Niewiele Brakowało... - Opinie, Forum i Dane Techniczne Jednoślad.pl

Motocyklem w krawężnik: Niewiele Brakowało...

Do końca nie wiemy jaką motocyklista przyjmował pozycję podczas prowadzenia motocykla. Jedno jest pewne - omal nie doszło do tragedii.

Czasem jeden fałszywy ruch może przesądzić o losie naszym i naszych dwóch kółek. W tym przypadku jeszcze inne elementy doprowadziły do kolizji z zielenią. Pierwszy z nich do prędkość - zbyt duża do pokonania tego łuku przez tego kierowcę. Druga kwestia to umiejętność pokonywania zakrętów i przyjmowania odpowiedniego kąta poprzez balansowanie ciałem. Dotyczy to zarówno skuterów jak i motocykli.

REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.

Inne publikacje na ten temat:

8 opinii

  1. Zdradliwe łuk, za duża prędkość (Po szybkiej jeździe wydaje się, że jedziesz wolniej niż w rzeczywistości) i niebezpieczna sytuacja gotowa. 20 cm w lewo i przywalił by w znak drogowy, wywaliło by go na lewy pas i kaplica D: Po takiej wpadce to serce w przełyku, nawet jak patrzę na zapis tego, to coś mi się przewraca w żołądku… Brrrr, dziwne, ale bardziej mnie to rusza niż zdjęcia z masakrycznych wypadków.
    Najgorsze, że to jedna z tych sytuacji, w których widzisz co się dzieje a nie możesz już wiele zrobić, poza nadzieją, że się uda z tego jakoś wyjść.

  2. Tak to jest jak ktoś nie wie co to jest przeciwskręt, przesunięty apeks i technika pokonywania zakrętów. Pewnie w momencie gdy najechał na krawężnik kupa wysłała informację do mózgu, że spotkanie jest w gaciach :D. Może dzięki temu zrozumie, że lepiej wydać kasę na kurs w szkole doskonalenia jazdy niż na naprawianie efektów szlifa.

  3. Mialem podobnie wygladajacy wypadek na Cbr 600 przy 120 km/h tyle ze polozylem sie na asfalt i doznalem otwartego zlamania prawego przedramienia z przemieszczeniem! A przyczyn bylo sporo Brak umiejentnosci doswiadczenia zly dzien za duza predkosc i zle wziety zakret, teraz jestem madrzejszy i latam nadal tez na cbr 600 tyle ze latam z glowa pozdro :-)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button