Triumph Tiger Explorer XRx LOW: Cena, opinie i dane techniczne

Wzbogacona wersja klasycznego modelu Explorera. Co uległo zmianie pomiędzy tymi dwoma stylistycznie zbliżonymi do siebie motocyklami? Oprócz ceny, która wzrosła o prawie 7 tysięcy złotych, Explorer XRx LOW został celowo obniżony, co pozwala na komfortową jazdę osobom o mniejszym wzroście, zainstalowano tu gniazdo zasilania o mocy 12 V, które pozwoli nam naładować telefon, czy podpiąć GPS.

W nowym tygrysie spotkamy się również z dodatkowymi opcjami w postaci tempomatu, osłony rąk, podgrzewanymi manetkami, czy możliwością zmiany trybu jazdy na off-road (terenowy). Nowocześnie wyglądający Explorer XRx LOW dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych. Biały oraz czarny.

  • SILNIK
  • Rodzaj: chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, 3-cylindrowy
  • Pojemność: 1215 ccm
  • Średnica cylindra/Skok tłoka: 85 mm / 71.4 mm
  • Maksymalna moc: 139 KM (102 kW) / 9300 obr./min
  • Maksymalny moment obrotowy: 123 Nm / 6200 obr./min
  • Układ zasilania: wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa, system ride-by-wire
  • Układ wydechowy: w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
  • Układ napędowy: wał kardana
  • Sprzęgło: wielotarczowe, hydraulicznie wspomagane
  • Skrzynia biegów: 6-biegowa
  • PODWOZIE
  • Rama: rama stalowa, rurowa, kratownicowa
  • Wahacz: jednostronny, z odlewanego aluminium z wałem kardana
  • Przednie koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 19 x 3.0 cala
  • Tylne koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 17 x 4.5 cala
  • Przednia opona: 120/70 R19
  • Tylna opona: 170/60 R17
  • Przednie zawieszenie: upside down 48 mm WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok 190 mm (168 mm dla wersji LOW)
  • Tylne zawieszenie: monoshock WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, automatyczna regulacja wstępnego napięcia sprężyny, skok 158 mm
  • Przednie hamulce: podwójne pływające tarcze 305 mm, 4-tłoczkowe, promieniowo montowane zaciski Brembo, programowalny ABS
  • Tylne hamulce: pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
  • WYMIARY I MASA
  • Szerokość kierownicy: 830 mm (930 mm z osłonami rąk)
  • Wysokość bez lusterek: 1400 mm (1470 mm przy wyższym ustawieniu szyby)
  • Wysokość siedzenia: 837 - 857 mm (785-805 mm w wersji LOW)
  • Rozstaw osi: 1520 mm
  • Kąt pochylenia główki ramy: 23.1˚
  • Ścieżka: 99.2 mm
  • Masa bez płynów: 244 kg
  • Pojemność zbiornika paliwa: 20 litrów

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button