Aktualnie czytasz:
Triumph Tiger Explorer XRx LOW: Cena, opinie i dane techniczne
0

Wzbogacona wersja klasycznego modelu Explorera. Co uległo zmianie pomiędzy tymi dwoma stylistycznie zbliżonymi do siebie motocyklami? Oprócz ceny, która wzrosła o prawie 7 tysięcy złotych, Explorer XRx LOW został celowo obniżony, co pozwala na komfortową jazdę osobom o mniejszym wzroście, zainstalowano tu gniazdo zasilania o mocy 12 V, które pozwoli nam naładować telefon, czy podpiąć GPS.

W nowym tygrysie spotkamy się również z dodatkowymi opcjami w postaci tempomatu, osłony rąk, podgrzewanymi manetkami, czy możliwością zmiany trybu jazdy na off-road (terenowy). Nowocześnie wyglądający Explorer XRx LOW dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych. Biały oraz czarny.

Szczegóły
Cena

67 800 PLN

Dane techniczne

SILNIK
Rodzaj: chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, 3-cylindrowy
Pojemność: 1215 ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka: 85 mm / 71.4 mm
Maksymalna moc: 139 KM (102 kW) / 9300 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 123 Nm / 6200 obr./min
Układ zasilania: wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa, system ride-by-wire
Układ wydechowy: w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
Układ napędowy: wał kardana
Sprzęgło: wielotarczowe, hydraulicznie wspomagane
Skrzynia biegów: 6-biegowa

PODWOZIE
Rama: rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz: jednostronny, z odlewanego aluminium z wałem kardana
Przednie koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 19 x 3.0 cala
Tylne koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 17 x 4.5 cala
Przednia opona: 120/70 R19
Tylna opona: 170/60 R17
Przednie zawieszenie: upside down 48 mm WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok 190 mm (168 mm dla wersji LOW)
Tylne zawieszenie: monoshock WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, automatyczna regulacja wstępnego napięcia sprężyny, skok 158 mm
Przednie hamulce: podwójne pływające tarcze 305 mm, 4-tłoczkowe, promieniowo montowane zaciski Brembo, programowalny ABS
Tylne hamulce: pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS

WYMIARY I MASA
Szerokość kierownicy: 830 mm (930 mm z osłonami rąk)
Wysokość bez lusterek: 1400 mm (1470 mm przy wyższym ustawieniu szyby)
Wysokość siedzenia: 837 - 857 mm (785-805 mm w wersji LOW)
Rozstaw osi: 1520 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 23.1˚
Ścieżka: 99.2 mm
Masa bez płynów: 244 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 20 litrów

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
O autorze
Zdjęcie profilowe Szymon
Szymon

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości