Aktualnie czytasz:
Triumph Tiger Explorer XCx: Cena, opinie i dane techniczne
0

Tiger Explorer XCx ze stajni Triumpha to model przeznaczony do pokonywania każdego rodzaju nawierzchni. To motocykl, który sprawdzi się zarówno w mieście, jak i w górach, na mniej równych terenach. W Tygrysie znajdziemy sporych rozmiarów silnik (1215 cm3) o sporej mocy wynoszącej 139 KM.

Omawiany tygrys uzbrojony jest w koła ze szprychami, bezdętkowe opony, ABS, a także kontrolę trakcji. Z przodu 4-tłoczkowe zaciski typu monoblok Brembo. Oprócz teog, w standardzie wyposażenia dostajemy również elektronicznie regulowaną szybę, osłony rąk oraz podgrzewane manetki. Tiger Explorer XCx to prawdziwy kompan Twoich transkontynentalnych podróży.

 
Czytaj
REKLAMA

Weź udział w konkursie Junaka. Wygraj zegarek o wartości 2000 PLN

Chcesz zdobyć wyjątkowy zegarek Davosa z logo Junak? Nakręć film o swoim Junaku i opublikuj na Facebooku.

Szczegóły
Cena

70 900 PLN

Dane techniczne

SILNIK
Rodzaj: chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność: 1215 ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka: 85 mm / 71.4 mm
Stopień sprężania: 11.0:1
Maksymalna moc: 139 KM (102 kW) / 9300 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 123 Nm / 6200 obr./min
Układ zasilania: wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa, Ride-by-Wire
Układ wydechowy: w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
Układ napędowy: wał kardana
Sprzęgło: hydraulicznie wspomagane
Skrzynia biegów: 6-biegowa

PODWOZIE
Rama: rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz: jednostronny, z odlewanego aluminium z wałem kardana
Przednie koło: 32-szprychowe, aluminiowa obręcz, dla opon bezdętkowych, 19 x 3.0 cala
Tylne koło: 32-szprychowe, aluminiowa obręcz dla opon bezdętkowych, 17 x 4.5 cala
Przednia opona: 120/70 R19
Tylna opona: 170/60 R17
Przednie zawieszenie: upside down 48 mm WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok 190 mm (168 mm dla wersji LOW)
Tylne zawieszenie: monoshock WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, automatyczna regulacja wstępnego napięcia sprężyny, skok 193 mm (158 mm dla wersji LOW)
Przednie hamulce: podwójne pływające tarcze 305 mm, 4-tłoczkowe, promieniowo montowane zaciski Brembo, programowalny ABS
Tylne hamulce: pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS

WYMIARY I MASA
Szerokość kierownicy: 830 mm (930 mm z osłonami rąk)
Wysokość bez lusterek: 1400 mm (1470 mm with z wyżej ustawioną szybą)
Wysokość siedzenia: 837-857 mm (785-805 mm w wersji LOW)
Rozstaw osi: 1520 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 23.1˚
Ścieżka: 99.2 mm
Masa bez płynów: 253 kg (251 kg w wersji LOW)
Pojemność zbiornika paliwa: 20 litrów

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
8 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
100%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości