Aktualnie czytasz:
Triumph Tiger Explorer XRx LOW: Cena, opinie i dane techniczne
0
 
Czytaj
REKLAMA

Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.

Wzbogacona wersja klasycznego modelu Explorera. Co uległo zmianie pomiędzy tymi dwoma stylistycznie zbliżonymi do siebie motocyklami? Oprócz ceny, która wzrosła o prawie 7 tysięcy złotych, Explorer XRx LOW został celowo obniżony, co pozwala na komfortową jazdę osobom o mniejszym wzroście, zainstalowano tu gniazdo zasilania o mocy 12 V, które pozwoli nam naładować telefon, czy podpiąć GPS.

W nowym tygrysie spotkamy się również z dodatkowymi opcjami w postaci tempomatu, osłony rąk, podgrzewanymi manetkami, czy możliwością zmiany trybu jazdy na off-road (terenowy). Nowocześnie wyglądający Explorer XRx LOW dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych. Biały oraz czarny.

 
Czytaj
REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.

Szczegóły
Cena

67 800 PLN

Dane techniczne

SILNIK
Rodzaj: chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, 3-cylindrowy
Pojemność: 1215 ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka: 85 mm / 71.4 mm
Maksymalna moc: 139 KM (102 kW) / 9300 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 123 Nm / 6200 obr./min
Układ zasilania: wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa, system ride-by-wire
Układ wydechowy: w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
Układ napędowy: wał kardana
Sprzęgło: wielotarczowe, hydraulicznie wspomagane
Skrzynia biegów: 6-biegowa

PODWOZIE
Rama: rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz: jednostronny, z odlewanego aluminium z wałem kardana
Przednie koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 19 x 3.0 cala
Tylne koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 17 x 4.5 cala
Przednia opona: 120/70 R19
Tylna opona: 170/60 R17
Przednie zawieszenie: upside down 48 mm WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok 190 mm (168 mm dla wersji LOW)
Tylne zawieszenie: monoshock WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, automatyczna regulacja wstępnego napięcia sprężyny, skok 158 mm
Przednie hamulce: podwójne pływające tarcze 305 mm, 4-tłoczkowe, promieniowo montowane zaciski Brembo, programowalny ABS
Tylne hamulce: pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS

WYMIARY I MASA
Szerokość kierownicy: 830 mm (930 mm z osłonami rąk)
Wysokość bez lusterek: 1400 mm (1470 mm przy wyższym ustawieniu szyby)
Wysokość siedzenia: 837 - 857 mm (785-805 mm w wersji LOW)
Rozstaw osi: 1520 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 23.1˚
Ścieżka: 99.2 mm
Masa bez płynów: 244 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 20 litrów

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
4 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości