Aktualnie czytasz:
Honda Rebel 1100 DCT: Nowy cruiser z silnikiem od CRF 1100 L Africa Twin?

O planach rozwoju mocno od艣wie偶onej ordziny motocykli Rebel pisali艣my juz jaki艣 czas temu. Teraz mo偶emy podzieli膰 si臋 kolejnymi informacjami zwi膮zanymi z cruiserami Hondy i wszystko wskazuje na to, 偶e od stada do艂膮czy naprawd臋 ciekawy motocykl - Honda Rebel 1100 DCT. Co b臋dzie go wyr贸偶nia膰?

W Europie Honda Rebel kojarzy si臋 z lekkim chopperkiem, kt贸ry z powodzeniem s艂u偶y jako pojazd dla pocz膮tkuj膮cych motocyklist贸w. Swego czasu Rebelka by艂a oferowana w wersjach o pojemno艣ci silnika 125 oraz 250 cm鲁. Po pewnym czasie model Rebel powr贸ci艂 do oferty Hondy w ca艂kowicie zmienionej formie i ju偶 w klasie 500. Motocykl oferuje ciekawe po艂膮czenie nowoczesnej stylistyki z klasyczn膮 lini膮 i jest dost臋pny na prawo jazdy kategorii A2. Model Rebel 500 niedawno uzupe艂ni艂a trzysetka, ale nie jest (mo偶e jeszcze) dost臋pna na europejskim rynku.

Honda postanowi艂a ptraktowa膰 t臋 lini臋 motocykli bardziej serio i wszystko wskazuje na to, 偶e upatruje rynkowej luki w bobberowych klimatach, ale dla bardziej zaawansowanych rider贸w. Wygl膮da na to, 偶e kr膮偶膮ce o nowym modelu w serii pog艂oski si臋 sprawdz膮, bo w艂a艣nie wyp艂yn膮艂 szczeg贸艂owy wniosek patentowy dotycz膮cy nowego modelu japo艅skiego bobbera. Tym razem do jego nap臋du ma pos艂u偶y膰 bardzo 偶ywio艂owy silnik z najnowszej wersji Hondy Africa Twin. Ponad 100 KM to zdecydowanie wystarczaj膮co by nowy bobber Hondy nie rozczarowywa艂 nawet je藕d藕c贸w o bardzo ostrym charakterze jazdy. Do tego 艣wietnie pracuj膮ca przek艂adnia DCT i podrasowany look modelu CMX 500 i mamy to! Zapewne, dla fan贸w klasycznej mechaniki, Nowa Honda Rebel 1100 dost臋pna b臋dzie tak偶e ze standardow膮 skrzyni膮. Honda powraca do produkcji klasycznych chopperowo-bobberowych motocykli o du偶ych pojemno艣ciach. Nie bedzie tu ju偶 co prawda ch艂odzonej powietrzem v2-ki, ale przecie偶 czasy si臋 zmieniaj膮, a fakt, 偶e cylindry ustawione s膮 w rz臋dzie i ch艂odzone ciecz膮 nijak nie przeszkadza podczas jazdy. Zw艂aszcza tej bardziej dynamicznej.聽

Przednie zawieszenie wygl膮da na konwencjonalny widelec teleskopowy z radialnie montowanymi zaciskami. Zapewne pojawi膮 si臋 tu dwie tarcze hamulcowe, co przy potencjale silnika wydaje si臋 jedynym s艂usznym rozwi膮zaniem. Tylne zawieszenie to tak偶e uk艂on w stron臋 klasyki z podw贸jnymi amortyzatorami typu piggyback. B臋dzie klasycznie, ale聽zapewne w nowoczesnym stylu.

Z potwierdzeniem naszych przypuszcze艅 b臋dziemy musieli poczeka膰 do og艂oszenia oferty modelowej Hondy na 2021 r. Na razie mo偶emy mie膰 tylko nadziej臋, 偶e Honda pozwoli swoim rebeliantom dorasta膰 razem z nami. To mo偶e by膰 naprawd臋 fajny motocykl!

 
Czytaj
REKLAMA

NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

Nowy R 18 si臋ga do naszej historii oraz ikonicznych cech, kt贸re konsekwentnie rozwijali艣my przez lata. Rezultat: pe艂en charakteru z cruiser z najwi臋kszym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowali艣my i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. bia艂a podw贸jna linia w R 18 First Edition.

 
Czytaj
REKLAMA

KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysy艂ka.

Uniwersalny kufer聽motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstaw膮 do 艂atwej instalacji.

Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
0%

Podziel si臋 opini膮

lub