Aktualnie czytasz:
Almot: "Planujemy intensywny rozw贸j w艂asnej sieci sprzeda偶y motocykli Triumph"

Rozmowa z Miko艂ajem Sibor膮, Prezesem firmy Almot, kt贸ra w kwietniu 2016 roku sta艂a si臋 nowym dystrybutorem marki w Polsce.

Almot dotychczas g艂贸wnie by艂 kojarzony z produkcj膮 podzespo艂贸w motocyklowych, hurtowni膮 oraz Junakiem. Sk膮d zrodzi艂 si臋 pomys艂 na reprezentowanie marki Triumph?

Miko艂aj Sibora - Prezes Almot, nowego przedstawiciela Triumph w Polsce.

Miko艂aj Sibora: To naturalna droga rozwoju naszej firmy. Bardzo zale偶y nam na dywersyfikacji obszar贸w dzia艂ania. Od lat stawiam na zr贸wnowa偶ony i przemy艣lany rozw贸j Almotu. Triumph idealnie wpisuje si臋 w te za艂o偶enia. Moim zdaniem to jest marka, kt贸ra dotychczas nie by艂a doceniana w Polsce oraz posiada ogromny potencja艂, tak偶e na tak trudnym rynku.

 
Czytaj
REKLAMA

NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

Nowy R 18 si臋ga do naszej historii oraz ikonicznych cech, kt贸re konsekwentnie rozwijali艣my przez lata. Rezultat: pe艂en charakteru z cruiser z najwi臋kszym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowali艣my i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. bia艂a podw贸jna linia w R 18 First Edition.

Czy do艣wiadczenie zdobyte przy odbudowywaniu marki Junak s膮 w tym przypadku pomocne?

MS: Oczywi艣cie. Rzecz jasna zdaj臋 sobie spraw臋, 偶e mamy tutaj do czynienia z dwiema zupe艂nie innymi grupami docelowymi. Jednak filozofia dzia艂ania pozostaje ta sama 鈥 stawiamy na ogromne zaanga偶owanie ca艂ego naszego zespo艂u oraz dobre relacje zar贸wno z partnerami biznesowymi, jak r贸wnie偶 Klientami. To moim zdaniem stanowi kanw臋 sukcesu, co w 5 lat udowodnili艣my cho膰by Junakiem. Startowali艣my od zera, dzi艣 jeste艣my drug膮 mark膮 w Polsce pod wzgl臋dem rejestracji nowych motocykli w Polsce. To w du偶ej mierze zas艂uga naszego podej艣cia.

 
Czytaj
REKLAMA

KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysy艂ka.

Uniwersalny kufer聽motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstaw膮 do 艂atwej instalacji.

Oczywi艣cie wyznacznikiem sukcesu s膮 nie tylko wolumeny. Tym bardziej, 偶e Triumph nie jest i nie b臋dzie mark膮 masow膮 w Polsce. To ekskluzywny produkt, kt贸ry wymaga adekwatnej oprawy.

Ma Pan ju偶 wizj臋 tego w jaki spos贸b Almot b臋dzie rozwija膰 艣wiadomo艣膰 marki Triumph na tak trudnym rynku, jak polski?

MS: Nie wyobra偶am sobie, 偶eby Almot mia艂 by膰 jedynie 鈥瀊iernym鈥 przedstawicielem marki bez pomys艂u na rozw贸j.

Bez wizji nie podj臋liby艣my si臋 reprezentowania Triumpha w naszym kraju. Wiem, 偶e przed nami mn贸stwo pracy i wyzwa艅 na wielu obszarach. Priorytetem dla nas jest przede wszystkim poprawa komunikacji marki z polskimi motocyklistami. Mo偶e to zabrzmi banalnie, ale ogromnie zale偶y mi na tym, aby by膰 blisko z naszymi odbiorcami. W najbli偶szym czasie planujemy na przyk艂ad seri臋 event贸w pn. 鈥濼riumph i Przyjaciele鈥 podczas kt贸rych ka偶dy b臋dzie m贸g艂 z bliska pozna膰 zar贸wno nas, jak r贸wnie偶 wyj膮tkowe motocykle Triumph. Z mojego punktu widzenia bardzo wa偶na jest otwarto艣膰 za spraw膮 kt贸rej ka偶dy zainteresowany mo偶e wypracowa膰 w艂asne do艣wiadczenia z brytyjsk膮 mark膮.

To tak偶e idealna okazja do tego, aby wyj艣膰 z inicjatyw膮 do ludzi z kt贸rymi mo偶emy dzieli膰 nasz膮 pasj臋 do jedno艣lad贸w. Bo to w艂a艣nie ona determinuje nas do tego, co robimy.

Wkr贸tce zostanie otwarty kolejny salon. Tym razem z Katowicach

Od listopada dzia艂a salon Triumph w Warszawie. Czy planujecie rozw贸j w艂asnej sieci sprzeda偶y?

MS: Salon w Warszawie na Jerozolimskich 200 by艂 dla nas ogromnym wyzwaniem i nie ukrywam, 偶e jestem dumny z tej inwestycji. Wierz臋, 偶e to wyj膮tkowe miejsce w stolicy, kt贸re powoduje szybsze bicie serca u ka偶dego motocyklisty. Na 500 metrach kwadratowych mo偶na znale藕膰 ca艂e portfolio marki Triumph i z bliska pozna膰 ka偶dy z motocykli. Uwa偶am tak偶e, 偶e uda艂o si臋 zbudowa膰 wyj膮tkow膮 kadr臋 dla kt贸rej jedno艣lady to nie tylko praca, ale tak偶e styl 偶ycia. To bardzo istotne dla ka偶dej osoby, kt贸ra nas odwiedza w tym punkcie. Dlaczego? Bo pasja rodzi szczere zaanga偶owanie wzgl臋dem naszych Klient贸w.

Analogicznie chcemy dzia艂a膰 w innych regionach kraju. Ca艂o艣膰 powierzy艂em brand managerowi Triumph Polska 鈥 Markowi Drejowi.

W tym momencie trwa budowa kolejnego punktu w Katowicach na ul. 呕elaznej 17. Jednak nie chc臋 w tym momencie zdradza膰 docelowej liczby i lokalizacji salon贸w Triumpha w Polsce. My艣l臋, 偶e podczas nast臋pnego spotkania na waszych 艂amach b臋d臋 m贸g艂 ju偶 zdradzi膰 nieco wi臋cej szczeg贸艂贸w. Trzymajcie kciuki.

Jaka jest Twoja reakcja?
8%
8%
8%
1 Komentarze
  • fm
    15 lutego 2017 at 20:41

    Smutno na to patrzec jak pan prezes wchodzi w cos co przyniesie mu wielkie rozczarowanie….

Podziel si臋 opini膮

lub