Torq Blizzard to klasyczny motorower wyposażony w manualną, 4 biegową skrzynię biegów. Spełnia wymogi rozporządzenia dyrektywy unijnej w zakresie czystości spalin Euro 4, dzięki rozwiązaniu jakim jest wtrysk jednopunktowy. To pionier wśród motorowerów 50 ccm Euro 4 w Polsce i Europie.
Pojazd wyposażony jest w ekonomiczny, czterosuwowy silnik chłodzony powietrzem o pojemności 48 ccm i mocy 2,5 KM. Zastosowanie podwójnego amortyzatora tylnego , daje możliwość komfortowej jazdy we dwoje.
Torq Blizzard napędzany jest 17-calowymi kołami osadzonymi na aluminiowych felgach, które oprócz ładnego wyglądu gwarantują mniejszą masę własną , co sprawia, że motorower jest zwrotnym i prostym do prowadzania jednośladem.
Elementem standardowego wyposażenia jest tylny bagażnik na którym można zamocować opcjonalny kufer. Pojazd posiada wyświetlacz biegów, zegary z obrotomierzem i dzienny licznik przebiegu.
Motorower nie posiada dźwigni ssania zatem nie wymaga regulacji gaźnika. Charakteryzuje go niezwykle niskie spalanie 1,6 l na 100 km. Torq Blizzard występuje w kolorze czarnym.
- Liczba miejsc: 2
- Liczba biegów: 4
- Przeniesienie napędu: Łańcuch
- Skrzynia biegów: Manualna
- Hamulec przedni bębnowy: Tak
- Hamulec tylny bębnowy: Tak
- Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy
- Zawieszenie tył: Podwójny element resorująco-tłumiący
- Rodzaj chłodzenia: Powietrze
- Rozrusznik: Elektryczny / nożny
- Dopuszczalne obciążenie: 150
- Maksymalna prędkość [km/h]: 45
- Pojemność zbiornika paliwa [l]: 9
- Rozmiar opony przód [cal]: 17
- Rozmiar opony tył [cal]: 17
- Dominujący kolor: Czarny
- Gwarancja: 24 miesiące
- Wyposażenie: Instrukcja obsługi w języku polskim , Karta gwarancyjna
- Silnik: Czterosuwowy
- Pojemność silnika [cm3]: 48
- Moc silnika [KM]: 2.5
- Nazwa producenta/ importera: TORQ
Posiadam w/w motorower od 2 miesięcy, przejechane 3500 km. Wrażenia ogólne: spalanie mierzone to 1,5 L/100 km (70% trasa) przy szybkości 50-55 km/h. A teraz usterki:
1. Po zakupie obowiązkowe dokręcanie wszystkich śrubek włącznie z świecą zapłonową !?!
2. po 500 km padła linka napędu szybkościomierza
3. Po przebiegu ok 3000 km padł akumulator
4. Opona tylna po przebiegu 3500 km zuzyta w 60 %
a pozatym leję paliwo, wymieniam olej, ustawiam sam zawory (sam poniewaz przeglądy nie mają sensu, gdyż płaci się 100 PLN za ustawianie hamulców – i tu uwaga – będąc na pierwszym przeglądzie mechanikowi nie chciało sie nawet zajrzeć w zawory bo stwierdził na słuch ze są OK – nie mówiąc o check liście czynności gwarancyjnych zalecanych przez producenta)
Zgadza się. Liche są gumy ( uszczelka kranika – przeciek, uchwyt filtra paliwa – sparciał po 4 miesiącach, opony – twarde).
Regulacji i dokręcenia wymaga niemal wszystko.
Mało pali, rozpędza się spokojnie do 60-tki. Motorower dla małego człowieczka, wąskie stopki pod nogi, wąskie lusterka. Dźwignia zmiany biegów – podwójna, ciasna, koszmar, hamulec nożny też. Ale za to mało kosztuje i mało pali, ma silnik 4-suv. I jest cichy, 2 razy cichszy od komara.
Osobiście mnie wkurza, że pompa paliwowa jest dość głośna, chodzi na okrągło
Taka śmieszna chińska zabawka..