Aktualnie czytasz:
BMW F 800 GT: Dane techniczne, cena i opinie
1
 
Czytaj
REKLAMA

Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.

Motocykl oznaczony literką F od BMW to przykład dopracowanego turystyka, którym spokojnie możemy wybrać się w daleką podróż, nie martwiąc się o sprzęt oraz nasz komfort. F 800 GT o oryginalnym i dynamicznym wyglądzie. Kokpit kierowcy dostał nowy design, a na wyświetlaczach znajdziemy więcej informacji niż wcześniej.

Coś, na co zwrócisz uwagę nie tylko Ty, ale i mijane przez Ciebie osoby to piękny ryk silnika tego motocykla. F 800 GT wyposażony został w nowy tłumik, jednak nadal spełnia on wszelkie normy Euro 4.

 
Czytaj
REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Typ Chłodzony cieczą, 2-cylindrowy, 4-suwowy, 4 zawory na cylinder, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, smarowanie z suchą miską olejową
Średnica cylindra/skok tłoka 82 mm x 75.6 mm
Pojemność 798 cm3
Moc znamionowa 66 kW (90 KM) przy 8000 obr/min (możliwa redukcja mocy do 35 kW (48 KM) przy 6750 obr/min.)
Maks. moment obrotowy 86 Nm przy 5800 obr/min (przy zredukowanej mocy: 69 Nm przy 3500 obr/min.)
Stopień sprężania 12,0 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk paliwa
Kontrola emisji spalin Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin Euro 4
Osiągi/Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 4,3 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super, minimalna liczba oktanowa 95 (LO)
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator trójfazowy 400 W
Akumulator 12 V/12 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Mechaniczne sprzęgło wielotarczowe zanurzone w oleju
Skrzynia biegów 6-biegowa, sprzęgana kłowo, zintegrowana z blokiem silnika
Napęd Napęd pasowy z tłumieniem szarpnięć
Zawieszenie/Hamulce
Rama Rama mostowa z aluminium, silnik nośny
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy, średnica 43 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Jednoramienny wahacz z odlewu aluminium z osią tylnego koła regulowaną mimośrodowo, centralna kolumna amortyzująca, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia odbicia
Skok zawieszenia przód/tył 125 mm / 123 mm
Rozstaw kół 1514 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 98 mm
Kąt nachylenia główki ramy 64,2°
Koła Odlewy aluminiowe
Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17″
Rozmiar obręczy, tył 5.50 x 17″
Opony, przód 120/70 ZR 17
Opony, tył 180/55 ZR 17
Hamulce, przód Dwutarczowy, tarcze pływające, średnica 320 mm, czterotłoczkowy zacisk pływający
Hamulce, tył jednotarczowy, średnica 265 mm, jednotłoczkowy, zacisk pływający
ABS BMW Motorrad ABS
Wymiary/masy
Długość 2156 mm
Szerokość (z lusterkami) 905 mm
Wysokość (bez lusterek) 1248 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 800 mm (siedzenie komfortowe: 820 mm, niskie siedzenie: 765 mm)
Długość łuku krokowego na pusto 1835 mm (siedzenie komfortowe: 1858 mm, niskie siedzenie: 1755 mm)
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 214 kg
Dopuszczalna masa całkowita 420 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 206 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 15 l
Rezerwa paliwa Około 3 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
27 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
67%
Interesujące
17%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
17%
  • arek
    7 września 2018 at 12:18
    Plusy

    jako uzywane za smieszne pieniadze, malo pali dobrze jedzie, swietny na zakretach, amor skretu cudowna rzecz, dobre wsparcie od givi i innych.

    Minusy

    najwiekszym minusem jest chyba gorące powietrze lecace na lewe kolano. przeszkadza w upalne dni. na fabrycznej szybie dobra wentylacja, ale z wysoką szybą jest za to cisza.

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    ciekawy motorek

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości