BMW F 800 GT: Dane techniczne, cena i opinie

Motocykl oznaczony literką F od BMW to przykład dopracowanego turystyka, którym spokojnie możemy wybrać się w daleką podróż, nie martwiąc się o sprzęt oraz nasz komfort. F 800 GT o oryginalnym i dynamicznym wyglądzie. Kokpit kierowcy dostał nowy design, a na wyświetlaczach znajdziemy więcej informacji niż wcześniej.

Coś, na co zwrócisz uwagę nie tylko Ty, ale i mijane przez Ciebie osoby to piękny ryk silnika tego motocykla. F 800 GT wyposażony został w nowy tłumik, jednak nadal spełnia on wszelkie normy Euro 4.

  • Silnik
  • Typ Chłodzony cieczą, 2-cylindrowy, 4-suwowy, 4 zawory na cylinder, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, smarowanie z suchą miską olejową
  • Średnica cylindra/skok tłoka 82 mm x 75.6 mm
  • Pojemność 798 cm3
  • Moc znamionowa 66 kW (90 KM) przy 8000 obr/min (możliwa redukcja mocy do 35 kW (48 KM) przy 6750 obr/min.)
  • Maks. moment obrotowy 86 Nm przy 5800 obr/min (przy zredukowanej mocy: 69 Nm przy 3500 obr/min.)
  • Stopień sprężania 12,0 : 1
  • Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk paliwa
  • Kontrola emisji spalin Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin Euro 4
  • Osiągi/Zużycie paliwa
  • Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
  • Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 4,3 l
  • Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super, minimalna liczba oktanowa 95 (LO)
  • Instalacja elektryczna
  • Alternator Alternator trójfazowy 400 W
  • Akumulator 12 V/12 Ah, bezobsługowy
  • Przeniesienie napędu
  • Sprzęgło Mechaniczne sprzęgło wielotarczowe zanurzone w oleju
  • Skrzynia biegów 6-biegowa, sprzęgana kłowo, zintegrowana z blokiem silnika
  • Napęd Napęd pasowy z tłumieniem szarpnięć
  • Zawieszenie/Hamulce
  • Rama Rama mostowa z aluminium, silnik nośny
  • Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy, średnica 43 mm
  • Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Jednoramienny wahacz z odlewu aluminium z osią tylnego koła regulowaną mimośrodowo, centralna kolumna amortyzująca, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia odbicia
  • Skok zawieszenia przód/tył 125 mm / 123 mm
  • Rozstaw kół 1514 mm
  • Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 98 mm
  • Kąt nachylenia główki ramy 64,2°
  • Koła Odlewy aluminiowe
  • Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17″
  • Rozmiar obręczy, tył 5.50 x 17″
  • Opony, przód 120/70 ZR 17
  • Opony, tył 180/55 ZR 17
  • Hamulce, przód Dwutarczowy, tarcze pływające, średnica 320 mm, czterotłoczkowy zacisk pływający
  • Hamulce, tył jednotarczowy, średnica 265 mm, jednotłoczkowy, zacisk pływający
  • ABS BMW Motorrad ABS
  • Wymiary/masy
  • Długość 2156 mm
  • Szerokość (z lusterkami) 905 mm
  • Wysokość (bez lusterek) 1248 mm
  • Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 800 mm (siedzenie komfortowe: 820 mm, niskie siedzenie: 765 mm)
  • Długość łuku krokowego na pusto 1835 mm (siedzenie komfortowe: 1858 mm, niskie siedzenie: 1755 mm)
  • Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 214 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 420 kg
  • Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 206 kg
  • Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 15 l
  • Rezerwa paliwa Około 3 l
REKLAMA

Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

Advertisement

Inne publikacje na ten temat:

1 opinia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button