BMW F 800 GT: Dane techniczne, cena i opinie

Motocykl oznaczony literką F od BMW to przykład dopracowanego turystyka, którym spokojnie możemy wybrać się w daleką podróż, nie martwiąc się o sprzęt oraz nasz komfort. F 800 GT o oryginalnym i dynamicznym wyglądzie. Kokpit kierowcy dostał nowy design, a na wyświetlaczach znajdziemy więcej informacji niż wcześniej.

Coś, na co zwrócisz uwagę nie tylko Ty, ale i mijane przez Ciebie osoby to piękny ryk silnika tego motocykla. F 800 GT wyposażony został w nowy tłumik, jednak nadal spełnia on wszelkie normy Euro 4.

  • Silnik
  • Typ Chłodzony cieczą, 2-cylindrowy, 4-suwowy, 4 zawory na cylinder, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, smarowanie z suchą miską olejową
  • Średnica cylindra/skok tłoka 82 mm x 75.6 mm
  • Pojemność 798 cm3
  • Moc znamionowa 66 kW (90 KM) przy 8000 obr/min (możliwa redukcja mocy do 35 kW (48 KM) przy 6750 obr/min.)
  • Maks. moment obrotowy 86 Nm przy 5800 obr/min (przy zredukowanej mocy: 69 Nm przy 3500 obr/min.)
  • Stopień sprężania 12,0 : 1
  • Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk paliwa
  • Kontrola emisji spalin Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin Euro 4
  • Osiągi/Zużycie paliwa
  • Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
  • Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 4,3 l
  • Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super, minimalna liczba oktanowa 95 (LO)
  • Instalacja elektryczna
  • Alternator Alternator trójfazowy 400 W
  • Akumulator 12 V/12 Ah, bezobsługowy
  • Przeniesienie napędu
  • Sprzęgło Mechaniczne sprzęgło wielotarczowe zanurzone w oleju
  • Skrzynia biegów 6-biegowa, sprzęgana kłowo, zintegrowana z blokiem silnika
  • Napęd Napęd pasowy z tłumieniem szarpnięć
  • Zawieszenie/Hamulce
  • Rama Rama mostowa z aluminium, silnik nośny
  • Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy, średnica 43 mm
  • Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Jednoramienny wahacz z odlewu aluminium z osią tylnego koła regulowaną mimośrodowo, centralna kolumna amortyzująca, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia odbicia
  • Skok zawieszenia przód/tył 125 mm / 123 mm
  • Rozstaw kół 1514 mm
  • Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 98 mm
  • Kąt nachylenia główki ramy 64,2°
  • Koła Odlewy aluminiowe
  • Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17″
  • Rozmiar obręczy, tył 5.50 x 17″
  • Opony, przód 120/70 ZR 17
  • Opony, tył 180/55 ZR 17
  • Hamulce, przód Dwutarczowy, tarcze pływające, średnica 320 mm, czterotłoczkowy zacisk pływający
  • Hamulce, tył jednotarczowy, średnica 265 mm, jednotłoczkowy, zacisk pływający
  • ABS BMW Motorrad ABS
  • Wymiary/masy
  • Długość 2156 mm
  • Szerokość (z lusterkami) 905 mm
  • Wysokość (bez lusterek) 1248 mm
  • Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 800 mm (siedzenie komfortowe: 820 mm, niskie siedzenie: 765 mm)
  • Długość łuku krokowego na pusto 1835 mm (siedzenie komfortowe: 1858 mm, niskie siedzenie: 1755 mm)
  • Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 214 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 420 kg
  • Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 206 kg
  • Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 15 l
  • Rezerwa paliwa Około 3 l
REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Inne publikacje na ten temat:

1 opinia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button