Motocykl oznaczony literką F od BMW to przykład dopracowanego turystyka, którym spokojnie możemy wybrać się w daleką podróż, nie martwiąc się o sprzęt oraz nasz komfort. F 800 GT o oryginalnym i dynamicznym wyglądzie. Kokpit kierowcy dostał nowy design, a na wyświetlaczach znajdziemy więcej informacji niż wcześniej.
Coś, na co zwrócisz uwagę nie tylko Ty, ale i mijane przez Ciebie osoby to piękny ryk silnika tego motocykla. F 800 GT wyposażony został w nowy tłumik, jednak nadal spełnia on wszelkie normy Euro 4.
- Silnik
- Typ Chłodzony cieczą, 2-cylindrowy, 4-suwowy, 4 zawory na cylinder, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, smarowanie z suchą miską olejową
- Średnica cylindra/skok tłoka 82 mm x 75.6 mm
- Pojemność 798 cm3
- Moc znamionowa 66 kW (90 KM) przy 8000 obr/min (możliwa redukcja mocy do 35 kW (48 KM) przy 6750 obr/min.)
- Maks. moment obrotowy 86 Nm przy 5800 obr/min (przy zredukowanej mocy: 69 Nm przy 3500 obr/min.)
- Stopień sprężania 12,0 : 1
- Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk paliwa
- Kontrola emisji spalin Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin Euro 4
- Osiągi/Zużycie paliwa
- Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
- Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 4,3 l
- Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super, minimalna liczba oktanowa 95 (LO)
- Instalacja elektryczna
- Alternator Alternator trójfazowy 400 W
- Akumulator 12 V/12 Ah, bezobsługowy
- Przeniesienie napędu
- Sprzęgło Mechaniczne sprzęgło wielotarczowe zanurzone w oleju
- Skrzynia biegów 6-biegowa, sprzęgana kłowo, zintegrowana z blokiem silnika
- Napęd Napęd pasowy z tłumieniem szarpnięć
- Zawieszenie/Hamulce
- Rama Rama mostowa z aluminium, silnik nośny
- Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy, średnica 43 mm
- Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Jednoramienny wahacz z odlewu aluminium z osią tylnego koła regulowaną mimośrodowo, centralna kolumna amortyzująca, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia odbicia
- Skok zawieszenia przód/tył 125 mm / 123 mm
- Rozstaw kół 1514 mm
- Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 98 mm
- Kąt nachylenia główki ramy 64,2°
- Koła Odlewy aluminiowe
- Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17″
- Rozmiar obręczy, tył 5.50 x 17″
- Opony, przód 120/70 ZR 17
- Opony, tył 180/55 ZR 17
- Hamulce, przód Dwutarczowy, tarcze pływające, średnica 320 mm, czterotłoczkowy zacisk pływający
- Hamulce, tył jednotarczowy, średnica 265 mm, jednotłoczkowy, zacisk pływający
- ABS BMW Motorrad ABS
- Wymiary/masy
- Długość 2156 mm
- Szerokość (z lusterkami) 905 mm
- Wysokość (bez lusterek) 1248 mm
- Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 800 mm (siedzenie komfortowe: 820 mm, niskie siedzenie: 765 mm)
- Długość łuku krokowego na pusto 1835 mm (siedzenie komfortowe: 1858 mm, niskie siedzenie: 1755 mm)
- Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 214 kg
- Dopuszczalna masa całkowita 420 kg
- Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 206 kg
- Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 15 l
- Rezerwa paliwa Około 3 l
ciekawy motorek