TORQ Blizzard 50 Euro4 (czarny): Dane techniczne, cena, opinie

Torq Blizzard to klasyczny  motorower wyposażony w manualną, 4 biegową skrzynię biegów. Spełnia wymogi rozporządzenia dyrektywy unijnej w zakresie czystości spalin Euro 4, dzięki  rozwiązaniu jakim jest wtrysk jednopunktowy. To pionier wśród motorowerów 50 ccm Euro 4 w Polsce i Europie.

Pojazd wyposażony jest w ekonomiczny, czterosuwowy silnik chłodzony powietrzem o pojemności 48 ccm i mocy 2,5  KM.   Zastosowanie podwójnego amortyzatora  tylnego , daje możliwość  komfortowej jazdy we dwoje.

Torq Blizzard napędzany jest 17-calowymi kołami osadzonymi na aluminiowych felgach, które oprócz ładnego wyglądu gwarantują mniejszą masę własną , co sprawia, że motorower jest zwrotnym i prostym do prowadzania jednośladem.

Elementem standardowego wyposażenia jest tylny bagażnik na  którym można zamocować opcjonalny kufer. Pojazd posiada wyświetlacz biegów, zegary z obrotomierzem i dzienny licznik przebiegu.

Motorower nie posiada dźwigni ssania zatem nie wymaga  regulacji gaźnika. Charakteryzuje go niezwykle niskie spalanie 1,6 l na 100 km. Torq Blizzard występuje w kolorze czarnym.

  • Liczba miejsc: 2
  • Liczba biegów: 4
  • Przeniesienie napędu: Łańcuch
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Hamulec przedni bębnowy: Tak
  • Hamulec tylny bębnowy: Tak
  • Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy
  • Zawieszenie tył: Podwójny element resorująco-tłumiący
  • Rodzaj chłodzenia: Powietrze
  • Rozrusznik: Elektryczny / nożny
  • Dopuszczalne obciążenie: 150
  • Maksymalna prędkość [km/h]: 45
  • Pojemność zbiornika paliwa [l]: 9
  • Rozmiar opony przód [cal]: 17
  • Rozmiar opony tył [cal]: 17
  • Dominujący kolor: Czarny
  • Gwarancja: 24 miesiące
  • Wyposażenie: Instrukcja obsługi w języku polskim , Karta gwarancyjna
  • Silnik: Czterosuwowy
  • Pojemność silnika [cm3]: 48
  • Moc silnika [KM]: 2.5
  • Nazwa producenta/ importera: TORQ

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

2 opinii

  1. Posiadam w/w motorower od 2 miesięcy, przejechane 3500 km. Wrażenia ogólne: spalanie mierzone to 1,5 L/100 km (70% trasa) przy szybkości 50-55 km/h. A teraz usterki:
    1. Po zakupie obowiązkowe dokręcanie wszystkich śrubek włącznie z świecą zapłonową !?!
    2. po 500 km padła linka napędu szybkościomierza
    3. Po przebiegu ok 3000 km padł akumulator
    4. Opona tylna po przebiegu 3500 km zuzyta w 60 %
    a pozatym leję paliwo, wymieniam olej, ustawiam sam zawory (sam poniewaz przeglądy nie mają sensu, gdyż płaci się 100 PLN za ustawianie hamulców – i tu uwaga – będąc na pierwszym przeglądzie mechanikowi nie chciało sie nawet zajrzeć w zawory bo stwierdził na słuch ze są OK – nie mówiąc o check liście czynności gwarancyjnych zalecanych przez producenta)

    1. Zgadza się. Liche są gumy ( uszczelka kranika – przeciek, uchwyt filtra paliwa – sparciał po 4 miesiącach, opony – twarde).
      Regulacji i dokręcenia wymaga niemal wszystko.
      Mało pali, rozpędza się spokojnie do 60-tki. Motorower dla małego człowieczka, wąskie stopki pod nogi, wąskie lusterka. Dźwignia zmiany biegów – podwójna, ciasna, koszmar, hamulec nożny też. Ale za to mało kosztuje i mało pali, ma silnik 4-suv. I jest cichy, 2 razy cichszy od komara.
      Osobiście mnie wkurza, że pompa paliwowa jest dość głośna, chodzi na okrągło
      Taka śmieszna chińska zabawka..

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button