Aktualnie czytasz:
Śmiertelny wypadek na placu manewrowym. Nie żyje kursant z Warszawy
12

Na placu manewrowym na warszawskim Mokotowie doszło do tragicznego wypadku. Mimo reanimacji, kursant na motocyklu zmarł na miejscu.

Do wypadku doszło 7. lipca przy ul. Batorego. Szczegółowe przyczyny samego wypadku wyjaśniane są przez stołeczną Komendę Policji. Warszawskie portale informacyjne podają, że kursant miał kask na głowie, a motocykl nie był poważnie uszkodzony.

36-let­ni moto­cyk­lista stracił panowanie nad pojaz­dem mar­ki Yama­ha, wywró­cił się i uderzył głową w met­alową bari­erkę – mówi Rafał Ret­ma­ni­ak z Zespołu Pra­sowego Komendy Stołecznej Policji w wypowiedzi dla warszawawpigulce.pl

Motocyklista reanimowany był przez swojego instruktora, a później przez ratowników medycznych. Niestety, zmarł na miejscu.

Foto: Archiwum

Zobacz także:
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
5%
Interesujące
3%
heh...
1%
Że co?
7%
Grrrr!
1%
Smutne
82%
12 Komentarze
  • Łukasz
    8 lipca 2017 at 23:24

    Kaski w szkołach jazdy jak i w WORDach to ponury żart. Są bo są, ale bezpieczeństwo żadne, nie dośč że to zwykle tylko jet-y to z najniższej półki. Lepiej mieč kupiony swój porządny kask (a najlepiej cały strój) jeszcze przed rozpoczęciem kursu. Szkoda kursanta.

  • Rt
    9 lipca 2017 at 07:25

    Kask to tylko ozdoba, a 36lat to już za puźno na naukę kat.A. ps. nawet do zakonu nie biorą w tym wieku.

    • Tomasz
      9 lipca 2017 at 14:44

      A co ma wiek do tego gówniarzu tak bo jesteś gówniarzem skoro tak piszesz.

    • piotr
      9 lipca 2017 at 19:51

      Rzeczywiście : „Za puźno”” to chyba na naukę ortografii,
      Miałem okazję uczyć się na tym placu, rzeczywiście to hardcore, 4 do 6 maszyn, przechodzący piesi, rowerzyści. Dodatkowo szkolenie kat „B”. Musiało dojść do nieszczęścia. Wyrazy współczucia dla rodziny zmarłego.

      • Robal_pl
        10 lipca 2017 at 14:04

        Jeżeli to na tyłach „Stodoły” to też się tam uczyłem na kat. „A” w zeszłym roku, mając 40+ lat. Faktycznie czasem ciężko ale dało radę.
        Nigdy nie jest za późno aby zacząć przygodę z motocyklem ! :))

    • Robert
      10 lipca 2017 at 18:55

      Ja zrobiłem kat A mając 47 lat za pierwszym podejściem po 10 godz wykupionej jazdy . Ciekawe jak tobie szczeniaku poszło. Bo chyba juz masz coś wiecej jak kartę rowerową? .

  • Sławek
    9 lipca 2017 at 08:27

    Tak i motoeykl 125 anie 650 to jest kolosalna rurznica z pszyspieszeniem i wogule nowicjusz nie opanuje tej mocy

    • Zdjęcie profilowe jas13
      11 lipca 2017 at 13:55

      Wiele zależy od przytomności OSK i dobraniu placu, tak aby był niedostępny dla osób trzecich. Ważny jest dobry instruktor, który w jednym czasie prowadzi tylko jednego kursanta i ma czas w porę wyłapać błędy, oraz stopniować kolejne punkty zapoznania z motocyklem. Moj instruktor uczył mnie jeździć, a zadania egzaminacyjne były częścią szkolenia, a nie meritum.

  • Darek
    9 lipca 2017 at 11:19

    Jak pojechałem na egzamin w swoim profesjonalnym ubraniu i kasku to gość powiedział że chyba’ za mocno się czuję ‚ i prawie mnie oblał…jezdzilismy prawie godzinę po mieście .zdałem. Ale podejście jak do gowniarza…

    • Zdjęcie profilowe jas13
      11 lipca 2017 at 13:52

      Obecnie nagminne jest, że goście którzy ganiają bez prawka, przyjeżdżają na egzamin swoim motocyklem. Więc jak ktoś ma kompletny strój to się czepiają, to pada podejrzenie, że na pewno jeździ. Pan egzaminator się zdziwił, jak powiedziałem, że to mój strój na skuter 50cm3.

  • Endrju
    9 lipca 2017 at 20:23

    Jak to możliwe że zdanie tzw placu manewrowego to 95% zdanego egzaminu praktycznego na prawo jazdy kat. A. Wyjazd na miasto to „Bułka z masłem”

    • Zdjęcie profilowe jas13
      11 lipca 2017 at 13:47

      Chyba Cię pogięło, albo trafiłeś na wyjątkowo wyrozumiałego egzaminatora. Standard na mieście to jest wpuszczanie egzaminowanego w różne trudne miejsca i szukanie ości w mleku. Już nie wspominając, że mimo obecności kamery w aucie, to kat. A nie jest nagrywana, a szkoda, bo może by wyszło, że Pani egzaminator dwukrotnie kazała skręcić w ulicę ślepą, bo jak to kobieta myślała o tej drugiej prawej stronie.