125 ccm
Aktualnie czytasz:
Odkryj Skuter Kymco Agility City 125
13

Nie od dziś wiadomo, że Kymco jest o wiele bardziej popularne na zachodzie, niż w Polsce, choć u nas sprzedaż pojazdów spod znaku czerwonego „K” też nie jest mała. Dziś w Skuterowo.com wideo test Kymco Agility City 125.
Hiszpanie są wręcz zachwyceni stosunkiem jakości do ceny tych pojazdów. City tylko utwierdza nas w tym przekonaniu. Świetny wygląd, duże koła i ekonomia sprawia, że Agility w wersji miejskiej jest bardzo popularny w Europie Zachodniej.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
O autorze
Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
Leszek Śledziński
Zaczynałem jak każdy. Od Komara przez Simsona, chiński skuter... aż do spełniania swoich marzeń. W Jednoślad.pl Tworze swoje moto vlogi, testuje motocykle i motorowery oraz informuję o najważniejszych zmianach w prawie.
13 Komentarze
  • Zdjęcie profilowe Sousek
    4 sierpnia 2010 at 00:15

    Piękna maszyna. Sam marzę o Agility, ale ten to już mistrzostwo.

  • Zdjęcie profilowe wojtas_1987
    10 sierpnia 2010 at 21:11

    Mi się on podoba 🙂

  • Zdjęcie profilowe KENIO
    1 września 2010 at 21:05

    Miałem okazję jeździć nim i daję mega pozytyw, wadę tylko jedną znalazłem a mianowicie – jak w każdym KYMCO śliska kanapa daje dyskomfort przy hamowaniu jak się cztery litery przesuwają do przodu.

  • Zdjęcie profilowe Diabelski
    22 stycznia 2011 at 18:48

    Sam mam kymco na felgach 16stkach polecam te sutery po przejechaniu 7000tys nic sie nie zepsulo i dalej smiga.

  • Zdjęcie profilowe Pietro
    11 lutego 2011 at 20:36

    Ja też mam Kymco na kołach 16″ przebieg ponad 30000km i poza regularną wymianą oleju i filtra powietrza nic nie było ruszane. Nawet wariator, rolki i pasek oryginalne..ale jak sprawdzałem wariator, a właściwie przeciwtalerz ma już wyżłobienia i pasowałoby go wymienić, razem z rolkami które są już zdarte na kwadratowo, no i pasek asekuracyjnie żeby w trasie nie strzelił bo 30tyś przebiegu robi swoje. Swoją drogą zastanawiałem się skąd taka długa żywotność przeniesienia napędu w tym skuterze? wydedukowałem że przekładnia z większymi kołami wolniej się obraca przy tej samej prędkości co skutera na mniejszych kołach i dlatego wolniej się zużywa.

  • Zdjęcie profilowe uzytkownick
    12 lutego 2011 at 16:02

    Pietro,
    czy Ty masz wersję 4T?
    A jeśli tak to jak często wymieniasz olej silnikowy i jaki?

  • Zdjęcie profilowe Pietro
    26 lutego 2011 at 11:01

    uzytkownick, tak mam 4T 150ccm. Olej wymieniam co 2000-3000km, generalnie raz w roku przed zimą. Używam samochodowy, mineralny Castrol 15W40 API SG.

  • Zdjęcie profilowe SingSing74
    14 kwietnia 2012 at 10:24

    Rzeczywiście cena jak za 125 – nie do pobicia. Dziwi mnie tylko to, że mimo uwag o śliskiej kanapie, firma nic z tym nie robi. Może na Tajwanie jeżdżą w stringach? Sam mam zamiar go kupić. Może na rok 2013 coś z tym zrobią, bo mi z nitką w du..ie jeździć nie wypada 😉

  • 6 sierpnia 2014 at 06:51

    Nigdy nie widzialem tej maszynki w akcji \”na zywo\”, ale zamowilem 125ccm bo tylko na zamowienie, nigdzie w Polsce niema. jednk jedno mnie tylko martwi, kazdy mowi genialny, niezawwodny itp itd, ale nie uwazacie ze jak na skuter miejski z silnikiem 125ccm troche duzo pali ? Poczytalem opinie i podobno spala okolo 4l na setke a potrafi i wiecej, troche to przerazajace. jezeli chodzi o osiagi to tez podobno gorsze niz inne markowe 125ccm, no zobaczymy jak to bedzie jak juz bede go mial bo mimo wszystko zamowilem 🙂

  • Zdjęcie profilowe malfeusz
    6 sierpnia 2014 at 08:21

    Ja tam mam ten skuter w wersji 50ccm w 2 takcie i jest genialny. mialem możliwośc zakupienia go po znajomość za 4800. narazie mam na nim 1600km, genialna maszyna, ale osoby ktore maja 4t bardzo żałują.

  • Zdjęcie profilowe pawelecm
    6 sierpnia 2014 at 11:04

    Jak nigdy nie jeździłeś na 125 to będziesz zadowolony. Tylko na pierwszym przeglądzie poproś o regulację zaworów i gaźnika. Zdarzają się zawory fabrycznie źle ustawione.