125 ccm
Aktualnie czytasz:
Nowy Romet Ogar Legend 2017 Euro 4 wkrótce w salonach. Znamy cenę i dane techniczne
Informacja Prasowa
4

Romet Ogar Legend 2017 będzie kolejną z propozycji, która w najbliższych dniach trafi do salonów. Motocykl otrzymał wtrysk paliwa, hamulce typu CBS i świetny, wyróżniający się design.

Romet Ogar Legend przykuwająca wzrok – ponadczasowa linia nadwozia, klasyczna sylwetka, chromowany wydech, szprychowe koła z mięsistymi oponami – wszystko to świetnie współgra z zaawansowanym technologicznie wyposażeniem. Hamulce z układem CBS i przewodami w stalowym oplocie, amortyzatory gazowo-olejowe z tyłu oraz zawieszenie typu upside-down z przodu tworzą dopracowane i nowoczesne podwozie.

Za napęd odpowiada chłodzony powietrzem, dynamiczny singiel, który jest zasilany poprzez układ elektronicznego wtrysku, a o jego nienaganną kulturę pracy dba wałek wyrównoważający. Romet Ogar Legend, mimo niewielkiej pojemności silnika, ma wszelkie predyspozycje by stać się motocyklową legendą na polskim rynku motocyklowym.

Ten motocykl, nawiązując nazwą do tradycji marki, czerpie jednocześnie ze współczesnych możliwości technologicznych i stylistycznych pierwowzorów sprzed lat. Montowane na końcach kierownicy lusterka wsteczne, segmentowa kanapa, czy nowoczesne oświetlenie o klasycznych kształtach nie pozwalają przejść obojętnie obok tej maszyny. Ogar Legend to perfekcyjna kombinacja estetyki w stylu retro i nowoczesnych podzespołów.

Efektem tego mariażu jest intrygujący swą stylistyką pojazd, za którego wyglądem nadążają dające radość z jazdy możliwości na jakie pozwala nowoczesna konstrukcja.

Szczegóły
Cena

8699

Dane techniczne

rocznik 2017
wymiary [mm] 2060×750×1040 mm
rozstaw osi [mm] 1360 mm
waga [kg] 128 kg
silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy
średnica×skok 52.4×57.9 mm
pojemność [ccm] 125 ccm
chłodzenie chłodzony powietrzem
moc max [KM] 6.8 kW / 7500 rpm
moment obrot. [Nm/rpm] 9.0 Nm / 6500 rpm
prędkość max [km/h] 85 km/h
rozruch elektryczny
zapłon EFI
przeniesienie napędu łańcuch
skrzynia biegów 5-biegów
sprzęgło mokre, wielotarczowe
smarowanie obieg wymuszony, mokra misa olejowa
opony przód | tył 110/90-17 | 130/80-17
zawieszenie przód amortyzator teleskopowy
zawieszenie tył amortyzatory olejowe
pojemność zbiornika [L] 12 L
hamulec przód / tył 276 mm tarcza / 220 mm tarcza
system hamulcowy CBS

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
32%
Interesujące
39%
heh...
8%
Że co?
10%
Grrrr!
3%
Smutne
8%
O autorze
Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
Leszek Śledziński
Zaczynałem jak każdy. Od Komara przez Simsona, chiński skuter... aż do spełniania swoich marzeń. W Jednoślad.pl Tworze swoje moto vlogi, testuje motocykle i motorowery oraz informuję o najważniejszych zmianach w prawie.
4 Komentarze
  • Zdjęcie profilowe Wombat
    20 maja 2017 at 01:23

    dlaczego te wszystkie chinole w 125 mają te wymęczone 9KM i przez to dziadowskie osiągi. Wymęczone 85km/h to stanowczo za mało jak na bezproblemowe poruszanie się po mieście. 85 to powinno być na zawołanie a męczyć się potem może do 100-110.
    Niby poszli we wtrysk a jak nie jechało tak nie jedzie.

  • KatB
    20 maja 2017 at 06:36

    Mocy coraz mniej zamiast więcej 🙂 to się nazywa postęp w klasie 125 😀

  • Łukasz
    20 maja 2017 at 13:34

    Osiągi rzeczywiście liche, sam też spodziewałem się że po wprowadzeniu wtrysku te silniki zyskają na mocy a nie zyskały zupełnie nic, ale 85km/h to za mało do poruszania się po mieście? Coś mnie ominęło i ograniczenia prędkości zostały podniesione? W mieście masz ograniczenie do 50km/h, na niektórych ulicach podniesione góra do 70km/h. Jak będziesz jechał 85km/h to już i tak nieźle naginasz więc za mało do miasta to na pewno nie jest.

  • Kuba
    22 maja 2017 at 23:40

    Romet to niemal legendarna już firma. Niestety nie podobają mi się ich nowe propozycje. Jestem posiadaczem Bartona Classic 125. Mogę go zdecydowanie polecić każdemu. Jest to świetny pojazd. Nawet długie wycieczki są świetne. Pojazd jest wygony, komfort jazdy jest na wysokim poziomie a osiągi są naprawdę dobre.