Nowy Romet Ogar Legend 2017 Euro 4 wkrótce w salonach. Znamy cenę i dane techniczne

Romet Ogar Legend 2017 będzie kolejną z propozycji, która w najbliższych dniach trafi do salonów. Motocykl otrzymał wtrysk paliwa, hamulce typu CBS i świetny, wyróżniający się design.

Romet Ogar Legend przykuwająca wzrok - ponadczasowa linia nadwozia, klasyczna sylwetka, chromowany wydech, szprychowe koła z mięsistymi oponami – wszystko to świetnie współgra z zaawansowanym technologicznie wyposażeniem. Hamulce z układem CBS i przewodami w stalowym oplocie, amortyzatory gazowo-olejowe z tyłu oraz zawieszenie typu upside-down z przodu tworzą dopracowane i nowoczesne podwozie.

Za napęd odpowiada chłodzony powietrzem, dynamiczny singiel, który jest zasilany poprzez układ elektronicznego wtrysku, a o jego nienaganną kulturę pracy dba wałek wyrównoważający. Romet Ogar Legend, mimo niewielkiej pojemności silnika, ma wszelkie predyspozycje by stać się motocyklową legendą na polskim rynku motocyklowym.

Ten motocykl, nawiązując nazwą do tradycji marki, czerpie jednocześnie ze współczesnych możliwości technologicznych i stylistycznych pierwowzorów sprzed lat. Montowane na końcach kierownicy lusterka wsteczne, segmentowa kanapa, czy nowoczesne oświetlenie o klasycznych kształtach nie pozwalają przejść obojętnie obok tej maszyny. Ogar Legend to perfekcyjna kombinacja estetyki w stylu retro i nowoczesnych podzespołów.

REKLAMA

Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

Advertisement

Efektem tego mariażu jest intrygujący swą stylistyką pojazd, za którego wyglądem nadążają dające radość z jazdy możliwości na jakie pozwala nowoczesna konstrukcja.

  • rocznik 2017
  • wymiary [mm] 2060×750×1040 mm
  • rozstaw osi [mm] 1360 mm
  • waga [kg] 128 kg
  • silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy
  • średnica×skok 52.4×57.9 mm
  • pojemność [ccm] 125 ccm
  • chłodzenie chłodzony powietrzem
  • moc max [KM] 6.8 kW / 7500 rpm
  • moment obrot. [Nm/rpm] 9.0 Nm / 6500 rpm
  • prędkość max [km/h] 85 km/h
  • rozruch elektryczny
  • zapłon EFI
  • przeniesienie napędu łańcuch
  • skrzynia biegów 5-biegów
  • sprzęgło mokre, wielotarczowe
  • smarowanie obieg wymuszony, mokra misa olejowa
  • opony przód | tył 110/90-17 | 130/80-17
  • zawieszenie przód amortyzator teleskopowy
  • zawieszenie tył amortyzatory olejowe
  • pojemność zbiornika [L] 12 L
  • hamulec przód / tył 276 mm tarcza / 220 mm tarcza
  • system hamulcowy CBS

Inne publikacje na ten temat:

Inne publikacje na ten temat:

7 opinii

  1. dlaczego te wszystkie chinole w 125 mają te wymęczone 9KM i przez to dziadowskie osiągi. Wymęczone 85km/h to stanowczo za mało jak na bezproblemowe poruszanie się po mieście. 85 to powinno być na zawołanie a męczyć się potem może do 100-110.
    Niby poszli we wtrysk a jak nie jechało tak nie jedzie.

    1. Wombat, bo wszystkie chinole mające standardowo 150 lub 200 jak w tym pojeździe, są dostosowywane pod wymagania EU. I tu zaczyna się zabawa, bo zależnie ile importer jest chętny zapłacić fabryce za adaptację do 125, taką jednostkę fabryka założyła.
      Z drugiej strony to biorąc pod uwagę, że dostosowanie Husaberga pod normy czystości spalin, ścięło osiągi silnika prawie o połowę, to wiele mnie nie zdziwi.

  2. Osiągi rzeczywiście liche, sam też spodziewałem się że po wprowadzeniu wtrysku te silniki zyskają na mocy a nie zyskały zupełnie nic, ale 85km/h to za mało do poruszania się po mieście? Coś mnie ominęło i ograniczenia prędkości zostały podniesione? W mieście masz ograniczenie do 50km/h, na niektórych ulicach podniesione góra do 70km/h. Jak będziesz jechał 85km/h to już i tak nieźle naginasz więc za mało do miasta to na pewno nie jest.

  3. Romet to niemal legendarna już firma. Niestety nie podobają mi się ich nowe propozycje. Jestem posiadaczem Bartona Classic 125. Mogę go zdecydowanie polecić każdemu. Jest to świetny pojazd. Nawet długie wycieczki są świetne. Pojazd jest wygony, komfort jazdy jest na wysokim poziomie a osiągi są naprawdę dobre.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button