125 ccm
Aktualnie czytasz:
Romet Motors wprowadzi w kooperacji z Daelim nową markę motocykli: RMT

Jak zapewnia Agnieszka Starzyk z Arkus & Romet Group, RMT będzie nowym na polskim rynku brandem, który powstanie w kooperacji z Koreańskim Daelim. Wszystko wskazuje na to, że pierwsze motocykle sygnowane logo RMT będą dostępne już w sezonie 2016.

Podczas trwających Kielce Moto Expo 2015 mieliśmy okazję poznać kilka propozycji jakie będą dostępne za kilka miesięcy w naszych salonach. „Aktualnie pracujemy nad produkcyjnym zleceniem modeli RMT w Korei” – zapewnia Agnieszka Starzyk.

 
Czytaj
REKLAMA

SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!

Daelim przez ostatnie lata nie był oficjalnie dystrybuowany na polskim rynku, mimo to króluje na rynku wtórnym skuterów i motocykli. Koreańska fabryka jest dobrze znana w naszym kraju i może się poszczycić dobrym stosunkiem ceny do jakości. RMT to kolejna marka w portfolio Arkus & Romet Group, która posiada w swoim portfolio pojazdy sygnowane logo Romet, Hyosung, Keeway oraz Router.

Leszek Śledziński: Jesteśmy dzisiaj na pierwszych motocyklowych targach, które odbywają się w Kielcach – MotoExpo Kielce 2015. Jako pierwsze stoisko, które redakcyjnie odwiedzamy to stoisko Rometa, które jest połączone ze znanym już Hyosungiem, Keeway’em oraz pewną nową marką, o której dzisiaj co nieco. Tylko co nieco opowie Alicja Starzyk, czyli dyrektor Romet Motors.

 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

Agnieszka Starzyk: Marka RMT dzisiaj na targach. W Kielcach odbywa się przedpremiera tej marki. Nie jest to jeszcze oficjalna premiera, jednakże pokazujemy Państwu to co marka RMT zamierza wprowadzić na rynek w najbliższym czasie, jak również pokazujemy Państwu tutaj współpracę kobrendingową z marką Daelim Korea, czyli jest to podstawa naszych działań, rozwoju marki. Wiadomo, że wprowadzenie marki jest to proces, wymaga czasu. Właśnie w tym momencie pracujemy nad produkcyjnym zleceniem modeli RMT w Korei, czyli Korea.. wysoka jakość, bardzo świetne rozwiązania techniczne, które znajdą się w naszych propozycjach modelowych na sezon 2016.

I też fabryka, którą chyba wielu polaków zna. Która, mimo że nie było dostępna dotychczas oficjalnie jest, że tak powiem, w sercach polaków gdzieś tam głęboko zakorzeniona i też jakość o niej też jest powszechnie znana wielu osobom.

Dziękuje bardzo za odwiedzenie stoiska.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
13 Komentarze
1 2
  • jas13
    25 września 2015 at 20:23

    Zulus: W Wawie jest tylko jeden serwis ten „pod”, ten drugi ma braki kadrowe. Podobno z Keewayem są podobne jazdy, niby serwisów więcej, a z częściami i gwarancją już nieciekawie, a szkoda.
    Martwi mnie jedno, zazwyczaj jak importer kombinuje ze sprzedażą czegoś pod marką własną, jakość odbiega dosyć mocno od oryginału, tzn. mam nadzieje, że się mylę i nie trafią na rynek budy Daelima z tanią mechaniką, za troszkę mniejsze pieniądze niż Hyosung

  • michu
    25 września 2015 at 22:39

    Mogą być sensownym kompromisem między chinolami, a firmowymi motocyklami :), z niecierpliwoścą czekam na więcej informacji.

  • amigos
    18 marca 2016 at 16:43

    A ja nie czekałem na Romłeta tylko zakupiłem nietuzinkowy Daelim S3, dlaczego akurat ten model a nie hunde albo burgmana lub kjymka ?
    Ano dlatego że żaden z nich nie ma podłogi, miałem wcześniej chinola z podłogą i jazda na skucie na zakupy jest samą przyjemnością gdzie na podescie przewoziłem bez najmniejszego trudu po 2 zgrzewki wody mineralnej (razem 12 2litrowych butelek), niestety chinol zaczął się rozpadać i giąć podnóżki potem połamały się przez to twarde i kruche plastiki.
    W S3 niestety nie wejdzie 2 zgrzewki bo nie wiem po co zaprojektowali wystający kawał plastiku pod siedzeniem, ale bez trudu mieści sporą torbę z zakupami. Lub małego piesiorka, który uwielbia jazdę na skucie, a bez podestu było by to niemożliwe.
    S3 jest bardzo podobna do Kymco downtown, lecz pozbawiona podestu i wygląda ładniej, ma pięknie skomponowane zegary rodem z wysokiej półki skutów i wykonanie całości nie budzi żadnych zastrzeżeń że jest to chinol, ba oglądałem nawet Yamahe tricity i peugeota city i tam leci chińśczyzną z daleka, a w S3 tego nie ma, a silnik 125FI sprawia wrażenie jakby był 250cm.
    A i lata się na nim bardzo przyjemnie chociaż byłem przyzwyczajony do bardziej oddalonej kierownicy, lecz dla mniejszych osób będzie to bardzo wygodne.
    S3 cenowo wypada również atrakcyjnie, w cenie ok 7tyś można wyrwać naprawdę zadbane egzemplarze, mnie się udało zakupić za 2tyś ojro z 700km przebiegiem, więc praktycznie nówka, a szukając prawie rok i przeglądając inne oferty i na live, to w cenie 5tys ciężko o coś naprawdę przyzwoitego.