125 ccm
Aktualnie czytasz:
Romet Motors wprowadzi w kooperacji z Daelim nową markę motocykli: RMT

Jak zapewnia Agnieszka Starzyk z Arkus & Romet Group, RMT będzie nowym na polskim rynku brandem, który powstanie w kooperacji z Koreańskim Daelim. Wszystko wskazuje na to, że pierwsze motocykle sygnowane logo RMT będą dostępne już w sezonie 2016.

Podczas trwających Kielce Moto Expo 2015 mieliśmy okazję poznać kilka propozycji jakie będą dostępne za kilka miesięcy w naszych salonach. „Aktualnie pracujemy nad produkcyjnym zleceniem modeli RMT w Korei” – zapewnia Agnieszka Starzyk.

 
Czytaj
REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.

Daelim przez ostatnie lata nie był oficjalnie dystrybuowany na polskim rynku, mimo to króluje na rynku wtórnym skuterów i motocykli. Koreańska fabryka jest dobrze znana w naszym kraju i może się poszczycić dobrym stosunkiem ceny do jakości. RMT to kolejna marka w portfolio Arkus & Romet Group, która posiada w swoim portfolio pojazdy sygnowane logo Romet, Hyosung, Keeway oraz Router.

Leszek Śledziński: Jesteśmy dzisiaj na pierwszych motocyklowych targach, które odbywają się w Kielcach – MotoExpo Kielce 2015. Jako pierwsze stoisko, które redakcyjnie odwiedzamy to stoisko Rometa, które jest połączone ze znanym już Hyosungiem, Keeway’em oraz pewną nową marką, o której dzisiaj co nieco. Tylko co nieco opowie Alicja Starzyk, czyli dyrektor Romet Motors.

 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Agnieszka Starzyk: Marka RMT dzisiaj na targach. W Kielcach odbywa się przedpremiera tej marki. Nie jest to jeszcze oficjalna premiera, jednakże pokazujemy Państwu to co marka RMT zamierza wprowadzić na rynek w najbliższym czasie, jak również pokazujemy Państwu tutaj współpracę kobrendingową z marką Daelim Korea, czyli jest to podstawa naszych działań, rozwoju marki. Wiadomo, że wprowadzenie marki jest to proces, wymaga czasu. Właśnie w tym momencie pracujemy nad produkcyjnym zleceniem modeli RMT w Korei, czyli Korea.. wysoka jakość, bardzo świetne rozwiązania techniczne, które znajdą się w naszych propozycjach modelowych na sezon 2016.

I też fabryka, którą chyba wielu polaków zna. Która, mimo że nie było dostępna dotychczas oficjalnie jest, że tak powiem, w sercach polaków gdzieś tam głęboko zakorzeniona i też jakość o niej też jest powszechnie znana wielu osobom.

Dziękuje bardzo za odwiedzenie stoiska.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
13 Komentarze
1 2
  • jas13
    25 września 2015 at 20:23

    Zulus: W Wawie jest tylko jeden serwis ten „pod”, ten drugi ma braki kadrowe. Podobno z Keewayem są podobne jazdy, niby serwisów więcej, a z częściami i gwarancją już nieciekawie, a szkoda.
    Martwi mnie jedno, zazwyczaj jak importer kombinuje ze sprzedażą czegoś pod marką własną, jakość odbiega dosyć mocno od oryginału, tzn. mam nadzieje, że się mylę i nie trafią na rynek budy Daelima z tanią mechaniką, za troszkę mniejsze pieniądze niż Hyosung

  • michu
    25 września 2015 at 22:39

    Mogą być sensownym kompromisem między chinolami, a firmowymi motocyklami :), z niecierpliwoścą czekam na więcej informacji.

  • amigos
    18 marca 2016 at 16:43

    A ja nie czekałem na Romłeta tylko zakupiłem nietuzinkowy Daelim S3, dlaczego akurat ten model a nie hunde albo burgmana lub kjymka ?
    Ano dlatego że żaden z nich nie ma podłogi, miałem wcześniej chinola z podłogą i jazda na skucie na zakupy jest samą przyjemnością gdzie na podescie przewoziłem bez najmniejszego trudu po 2 zgrzewki wody mineralnej (razem 12 2litrowych butelek), niestety chinol zaczął się rozpadać i giąć podnóżki potem połamały się przez to twarde i kruche plastiki.
    W S3 niestety nie wejdzie 2 zgrzewki bo nie wiem po co zaprojektowali wystający kawał plastiku pod siedzeniem, ale bez trudu mieści sporą torbę z zakupami. Lub małego piesiorka, który uwielbia jazdę na skucie, a bez podestu było by to niemożliwe.
    S3 jest bardzo podobna do Kymco downtown, lecz pozbawiona podestu i wygląda ładniej, ma pięknie skomponowane zegary rodem z wysokiej półki skutów i wykonanie całości nie budzi żadnych zastrzeżeń że jest to chinol, ba oglądałem nawet Yamahe tricity i peugeota city i tam leci chińśczyzną z daleka, a w S3 tego nie ma, a silnik 125FI sprawia wrażenie jakby był 250cm.
    A i lata się na nim bardzo przyjemnie chociaż byłem przyzwyczajony do bardziej oddalonej kierownicy, lecz dla mniejszych osób będzie to bardzo wygodne.
    S3 cenowo wypada również atrakcyjnie, w cenie ok 7tyś można wyrwać naprawdę zadbane egzemplarze, mnie się udało zakupić za 2tyś ojro z 700km przebiegiem, więc praktycznie nówka, a szukając prawie rok i przeglądając inne oferty i na live, to w cenie 5tys ciężko o coś naprawdę przyzwoitego.