Junak 806 125 4T: Podsumowanie tygodniowego testu miejskiego sprintera

Witajcie w Jednoślad.pl w piątek. Dzisiaj, zgodnie z obietnicą pokazujemy Wam wszystkie detale Junak 806 125 4T, który jest typowo miejskim sprinterem o kompaktowych rozmiarach.

Junak 806 125 ma 9 koni mocy przy 107 kilogramach masy. Stosunek masy do mocy jest niezły, a osiągi zadowolą większość z Was. Sprzęt dzięki temu zwinnie i dynamicznie pokonuje zakorkowane ulice wielkich miast.

W pierwszej kolejności popatrzcie na przednie światła led. Mają homologację i działają w trybie mijania, drogowym i pozycyjnym. Wygląda to naprawdę dobrze. Z tyłu i w kierunkach też najdziecie tę technologię.

Jak Wam wczoraj wspominaliśmy wszystkie plastiki są dobrze poskładane i wykonane z wysokiej jakości materiału. Do tego miła w dotyku i wygodna kanapa na dwie osoby. Z kolei wydech jest nieco inny, niż w wersji 50 ccm. Wygląda fajnie, a brzmi tak sobie.

W Junaku trzeba pochwalić hamulce. Dwa tarczowe układy, które bez wkładania większej siły sprawnie wytracają prędkość. Przy tej okazji widzicie koła 13 cali, tylne regulowane zawieszenie i lagi przednie o sportowym zestrojeniu.

Na koniec rzut na kokpit. Jest ergonomiczny, a deska rozdzielcza zrobiona bez obciachu. Ładne podświetlenie i ekran ciekłokrystaliczny z zegarem. Naszym zdaniem w tym segmencie to najlepiej zrobione zegary.

Ogółem czy warto kupić Junak 806 125? Jak za 6 500 złotych to naprawdę godny uwagi sprzęt, który fajnie się prowadzi i nie gorzej wygląda.

Inne publikacje na ten temat:

2 opinii

  1. Jeden z gorszych skuterów na rynku. Całkowicie nie adekwatna cena do jakości. Ciesze się, że już go sprzedałem, niestety z prawie 60% stratą…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button