Aktualnie czytasz:
Romet Classic 400: Nowy motocykl o konserwatywnej sylwetce wkrótce trafi do sprzedaży
23

Motocykl zachowany w stylistyce obowiązującej w latach 80, nawiązujący do legendarnej Suzuki GS. Kompaktowe rozmiary i niska masa własna sprawia, że jest to niezwykle łatwy do opanowania motocykl o świetnych osiągach. Ciekawostką jest fakt, iż Romet Classic 400 będzie można kupić z opcjonalnym wózkiem bocznym.

Wbrew pozorom Romet Classic 400 to sprzęt o dwóch skrajnych obliczach. Wizualnie nie brak tu „dostojeństwa”, jednak po przekręceniu manetki motocykl zdradza swoją drugą, bardzo agresywną naturę.

 
Czytaj
REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.

To zasługa nie tylko jednocylindrowego silnika o mocy niemal 20 kW zasilanego wtryskiem (EFI), ale przede wszystkim małej masy (151 kg). Za sprawą dobrego wyważenia motocykl pewnie się prowadzi, nawet przy wysokich prędkościach. Przy tym daje kierowcy sporo komfortu – miękkie lagi przednie i optymalnie dobrana kanapa spełnia swoje zadanie.

Romet Classic 400 z wózkiem bocznym

Romet Classic 400 z wózkiem bocznym

 
Czytaj
REKLAMA

Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.

Zastrzeżenia z kolei kierujemy do tylnego układu hamulcowego. To zwykły bęben, który podczas krótkiej jazdy testowej nie spisywał się zbyt dobrze. Być może odpowiednia regulacja jest w stanie nieco zachęcić zaciski do bardziej wydajnej pracy.

Design Rometa Classic 400 jest do bólu konserwatywny, co z pewnością dla wielu będzie najlepszą rekomendacją do zakupu tego sprzętu. Tym bardziej, że według zapewnień producenta w 2016 roku będzie możliwość nabycia także opcjonalnego wózka bocznego. Musicie przyznać, że ten zestaw wygląda niezwykle ciekawie.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
10%
Interesujące
60%
heh...
30%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
23 Komentarze
1 2 3
  • dziadek
    16 kwietnia 2016 at 08:41

    piekny moto,ale moze ktos wytlumaczy,jezeli jezeli ma jeden cylinder to po co dwie rury wydechowe. Pozdrawiam

  • dziadek
    16 kwietnia 2016 at 08:45

    piekny moto,ale moze ktos wytlumaczy,jezeli ma jeden cylinder to po co dwie rury wydechowe. Pozdrawiam

  • Yasiec
    24 lipca 2016 at 14:49

    Po pierwsze to 4-zaworowiec ma dwa ssące i dwa wydechowe zawory i być może łatwiej było dać dwa tłumiki a po drugie wygląd i prezentacja….