Na pierwszy rzut widać przeprojektowaną przednią czachę razem z reflektorem. Wygląda dużo fajniej, niż w zwykłym Pro 50. Dodatkiem są również ledowe kierunkowskazy z przodu i z tyłu. Wersja GT też nie jest wolna od, które posiada zwykły Zipp Pro 50. Na przykład dalej obrotomierz nie działa tak jak trzeba. Jest mega flegmatyczny. Generalnie sprzęt wygląda naprawdę dobrze, zwłaszcza w takim malowaniu. Nowy Zipp Pro 50 GT wiemy, że się podoba i robi wrażenie nie tylko na kierowcy.
Więcej o: Zipp Pro 50 GT
Dane techniczne:
Silnik | Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem |
Pojemność | 49 ccm |
Sprężanie | 7,3:1 |
Moc maks. | 3,3 KM przy 7500 obr/min |
Maks. moment obrotowy | 2,5 Nm przy 5000 obr/min |
Starter | elektryczny lub nożny CDI |
Akumulator | 12V/5Ah |
Podwozie | Rama z rury stalowej |
Zawieszanie p/t | widelec teleskopowy/wahacz stalowy, jeden centralny element resorująco-tłumiący |
Hamulec p/t | hydrauliczny tarczowy/hydrauliczny tarczowy |
Opony p/t | 110/70-16 140/70-16 |
Pojemność zbiornikapaliwa | 12 l |