Zipp Pro 50 GT to jedna z nowości tej marki na sezon 2013. Co oznacza ta dwuliterowa sygnatura w praktyce i czego można się spodziewać po tym motorowerze? O tym dziś w Skuterowo.com.
Klasyczne Pro 50 testowaliśmy już trzy lata temu, dlatego nie ma sensu rozwodzić się nad tym, jak to się prowadzi, jakich można spodziewać się osiągów i wrażeń z jazdy. To się nie zmieniło. Tak więc gdzie znajdziemy powiew świeżości?
Na pierwszy rzut widać przeprojektowaną przednią czachę razem z reflektorem. Wygląda dużo fajniej, niż w zwykłym Pro 50. Dodatkiem są również ledowe kierunkowskazy z przodu i z tyłu. Przechodząc na tył też zobaczycie coś fajnego - zupełnie nową tylną lampę, również wykonaną w technologii led. Naprawdę wygląda to rewelacyjnie.
Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B
Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
Wersja GT też nie jest wolna od, które posiada zwykły Zipp Pro 50. Na przykład dalej obrotomierz nie działa tak jak trzeba. Jest mega flegmatyczny i przez to przekłamuje wskazania. Jednak jeśli dla kogoś nie ma to takiego znaczenia, to da się jakoś przeżyć ten mankament...
Generalnie sprzęt wygląda naprawdę dobrze, zwłaszcza w takim malowaniu. Nowy Zipp Pro 50 GT wiemy, że się podoba i robi wrażenie nie tylko na kierowcy.
[nggallery id=135]
Ok jest ładny nawet bardzo ale jest wolny nawet bardzo 🙁
No okej , ale czy za zmianę kilku rzeczy mamy płacić dotakowy nawet 1000zł? Pomijając już fakt że 1.000.000 razy bardziej wolę swoją 5 letnią yamahe Dt 50 niż takiego nowego zippa bynajmniej ze względu na osiągi.
Goście z Zippa mają ciekawe podejście do motorowerów. Nawalą jakiś ledowych światełek, zrobią hamulce tarczowe i nową czaszę ale zapominają o jednym. O ile się nie mylę jest to jednostka czterosuwowa i w życiu nie wsiadłbym na coś takiego. Jedziesz pod górkę tym „sportem” i nagle ups nie ma mocy…
Wykupili by trochę silników które siedzą w Keeway TX 50 i złożyli by całkiem fajny motorower.
Mnie osobiście dziś zaskoczył ten motorower kiepską jakością ale to tak jak powiedział sprzedawca: taki skuter jaka cena.
Ja chciałem kupić pro GT ale jak przeczytałem wasze komentarze to mi się odechciało.
Ten zipp nie warta tej ceny wlecze się to i jest słabe……