Romet Division powraca w wersji silnikowej 125 ccm (na prawo jazdy B). To klasyczny naked bike, dedykowany do penetracji miejskich, zakorkowanych ulic. To za sprawą jego “kompaktowości” – optymalnych rozmiarów i niskiej masy.
7 000 PLN – w tej cenie dostajemy 11.5 konia mechanicznego, dwa hamulce tarczowe, rozsądnie zestrojone zawieszenie i dość ciekawą, elektroniczną deskę rozdzielczą. Podczas naszych testów przejechaliśmy Rometem Division 125 kilkadziesiąt kilometrów po Warszawie, jak i w jej okolicach. Mogliśmy przy okazji sprawdzić jak motocykl zachowuje się poza asfaltem i jaką legitymuje się dynamiką.
>>Zobacz też Romet Division 125 w specjalnej sekcji Skuterowo.com
Co prawda na papierze osiągi nie są emocjonujące, ale po bliższym zapoznaniu się ze sprzętem można dojść do wniosku, że Romet Division 125 jest wystarczająco żwawym jednośladem do podróżowania po metropolii jak również udając się nieco dalej. Wkrótce zdradzimy Wam więcej szczegółów naszej wyprawy na tym motocyklu.