Moje top 5 najlepszych motocykli 2016 (YZF-R125, RS125 Pro, K1600 GT…) #40 Social Jednoślad.pl

W tym roku gościło u nas ponad 40 motocykli testowych. Spośród nich wybieramy 5, które najbardziej zapadły w pamięć: Ducati Scrambler Sixty2, BMW K1600GT, Yamaha YZF-R125, Junak RS 125 PRO oraz Romet Classic 400.

1. Ducati Scrambler Sixty2
To niewielki motocykl z dwucylindrowym silnikiem 400 ccm, pracującym w układzie L. Świetne wykonanie, rewelacyjne brzmienie i bardzo elastyczna jednostka napędowa o mocy 41 KM. Maszyneria świetna do miasta. Niezwykle zwinna i świetnie wyważona.

2. BMW K1600GT
To motocykl o którym można napisać powieść. Posiada absolutnie wszystko co tylko zostało wynalezione. 6 cylindrów, 160 KM mocy, tempomat, ksenon, ledy, centralny zamek, grzanie, komputer pokładowy, radio, ABS, kontrola trakcji… Jest to maszyna na której chce się objechać cały świat dookoła. Jest to także najdroższy motocykl jaki kiedykolwiek testowaliśmy – 100 000 zł! Czy warty tych pieniędzy? Tak!

3. Yamaha YZF-R125
Dla posiadacza prawa jazdy B jest to obiekt marzeń. Ta agresja, te osiągi, to prowadzenie. Moto kosztuje niemal 20 000 zł, ale jest to cena adekwatna do wykonania. Na pokładzie 4T o mocy 15 KM, wtrysk, ABS, komputer pokładowy, ledy, zamszowa kanapa i perfekcjonizm w każdym calu.

4. Junak RS 125 PRO
125 ccm dla początkujących, ale szukających moto na więcej, niż dwa sezony. 12.2 KM, chłodzenie cieczą i dwie tarcze. Motocykl wygląda bardzo dobrze i nie gorzej jeździ. Silnik bardzo dynamiczny jak na 125 tego segmentu. W komplecie światła ledowe, gniazdo USB i świetnie gadający wydech.

5. Romet Classic 400
Jeden z najpopularniejszych motocykli wśród Użytkowników Jednoślad.pl. Maszyna wygląda jakby została żywcem przeniesiona z lat 50. Dynamiczny jednocylindrowy silnik chłodzony powietrzem. Pracuje bardzo gładko i nie gorzej brzmi. Romet należy do jednych z najlepiej dopracowanych motocykli w tym przedziale cenowym. Jazda na Classic 400 naprawdę należy do przyjemności, a przy tej okazji bardzo zwraca na siebie uwagę!

Leszek Śledziński

Emerytowany dziennikarz motoryzacyjny portalu Jednoślad.pl

Inne publikacje na ten temat:

2 opinii

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button