Zipp Parco: Zdjęcia i dane techniczne

2.3 litra na sto kilometrów - Zipp Parco. Mały, oszczędny skuter o wybitnie miejskim charakterze. Dobra alternatywa w dobie rosnących cen paliwa. Mała masa i elastyczny czterosuwowy silnik. Dobrze radzi sobie w korkach i jest łatwy w opanowaniu. Niezła jakość za niezłą cenę.

Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Zipp Parco

[nggallery id=109]

Zipp Parco : Dane techniczne

Zawieszenie przód widelec teleskopowy
Zawieszenie tył pojedynczy element resorującotłumiący
Opona przednia 3,50-10"
Opona tylna 3,50-10"
Koło przód 10''
Koło tył 10"
Hamulec przedni Hydrauliczny tarczowy
Hamulec tylny Bębnowy mechaniczny
Ilość miejsc 2
Pojemność 49 ccm
Typ silnika Jednocylindrowy, czterosuwowy
Moc 3,0 KM przy 7500 obr/min
Chłodzenie Powietrze
Rozrusznik Elektryczny i nożny
Układ zasilania Gaźnik
Zapłon Elektroniczny układ CDI
Sprzęgło Automatyczne
Poj. zbiornika paliwa L 5,5 l

 

REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz jeszcze
Close
Back to top button