2.3 litra na sto kilometrów - Zipp Parco. Mały, oszczędny skuter o wybitnie miejskim charakterze. Dobra alternatywa w dobie rosnących cen paliwa. Mała masa i elastyczny czterosuwowy silnik. Dobrze radzi sobie w korkach i jest łatwy w opanowaniu. Niezła jakość za niezłą cenę.
Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Zipp Parco
[nggallery id=109]Zipp Parco : Dane techniczne
Zawieszenie przód | widelec teleskopowy | |
Zawieszenie tył | pojedynczy element resorującotłumiący | |
Opona przednia | 3,50-10" | |
Opona tylna | 3,50-10" | |
Koło przód | 10'' | |
Koło tył | 10" | |
Hamulec przedni | Hydrauliczny tarczowy | |
Hamulec tylny | Bębnowy mechaniczny | |
Ilość miejsc | 2 | |
Pojemność | 49 ccm | |
Typ silnika | Jednocylindrowy, czterosuwowy | |
Moc | 3,0 KM przy 7500 obr/min | |
Chłodzenie | Powietrze | |
Rozrusznik | Elektryczny i nożny | |
Układ zasilania | Gaźnik | |
Zapłon | Elektroniczny układ CDI | |
Sprzęgło | Automatyczne | |
Poj. zbiornika paliwa L | 5,5 l |
Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B
Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.