2.3 litra na sto kilometrów – Zipp Parco. Mały, oszczędny skuter o wybitnie miejskim charakterze. Dobra alternatywa w dobie rosnących cen paliwa. Mała masa i elastyczny czterosuwowy silnik. Dobrze radzi sobie w korkach i jest łatwy w opanowaniu. Niezła jakość za niezłą cenę.
Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Zipp Parco
Zipp Parco : Dane techniczne
Zawieszenie przód | widelec teleskopowy | |
Zawieszenie tył | pojedynczy element resorującotłumiący | |
Opona przednia | 3,50-10″ | |
Opona tylna | 3,50-10″ | |
Koło przód | 10” | |
Koło tył | 10″ | |
Hamulec przedni | Hydrauliczny tarczowy | |
Hamulec tylny | Bębnowy mechaniczny | |
Ilość miejsc | 2 | |
Pojemność | 49 ccm | |
Typ silnika | Jednocylindrowy, czterosuwowy | |
Moc | 3,0 KM przy 7500 obr/min | |
Chłodzenie | Powietrze | |
Rozrusznik | Elektryczny i nożny | |
Układ zasilania | Gaźnik | |
Zapłon | Elektroniczny układ CDI | |
Sprzęgło | Automatyczne | |
Poj. zbiornika paliwa L | 5,5 l |