Zontes 310M: maksiskuter dla nowoczesnych mieszczuchów?

Informacja prasowa

W skrócie
  • Nowoczesny maksiskuter odpowiedzią na potrzeby mieszczuchów?
  • Zontes 310M to jeden z najlepiej wyposażonych skuterów na rynku
  • Obsługa tego pojazdu jest prosta do granic możliwości, co pozwala skupić się na czerpaniu radości z jazdy

Cze chcemy tego, czy nie – czyli niezależnie od tego czy jesteśmy fanami skuterów, czy po prostu wolimy motocykle, te pojazdy często okazują się bezkonkurencyjne w codziennym miejskim transporcie. Funkcjonalność, wygoda i łatwość obsługi okazują się często po prostu nie do pobicia. Jeżeli te cechy producent połączy z dynamicznym, pozwalającym na sprawne przyspieszenia napędem, to ciężko o lepsze zestawienie w dziedzinie łatwego i skutecznego transportu. Czy tak właśnie jest z Zontesem 310M – tegoroczną nowością w ofercie prężnie rozwijającego się producenta jednośladów?

Współczesna codzienność stawia przed nami wiele wyzwań, które zwłaszcza w dużych aglomeracjach miejskich potrafią dać w kość, wpływając znacząco na nasz komfort życia. Czasem jest to nawet kwestia „dam radę, czy nie”. Chodzi tu przede wszystkim o ilość czasu jaki marnotrawimy na docieranie do szkoły, pracy czy sklepu. To, że jednoślady dają znacznie więcej skuteczności i sprawności podczas poruszania się po mieście, wiemy już chyba wszyscy. Jednak motocykl, lub skuter często omijany jest ze względu na ograniczoną funkcjonalność. Tutaj z odpowiedzią przychodzi właśnie ZONTES 310M – nasza tegoroczna nowość wśród pojazdów dostępnych na prawo jazdy A2. Ten jednoślad zaskoczy Cię nie tylko oferowaną dynamiką, ale także rozwiązaniami wpływającymi na codzienną sprawność i komfort poruszania się po dużym mieście.

Wygoda i zwinność na co dzień

Obsługa ZONTESA 310M, pomimo bardzo bogatego wyposażenia, jest dziecinnie prosta. Tutaj wszystkie funkcje dostępne są z poziomu kierownicy. Wlew paliwa otwierasz w wygodny sposób, przyciskiem na kierownicy. Tak samo jest z kanapą, pod którą mieści się funkcjonalny schowek na codzienny bagaż. Tuż za gustowną przednią owiewką znajdziesz dwa dodatkowe schowki. Te także otwierają się za pomocą łatwych w obsłudze przycisków, a jeden z nich zabezpieczany jest automatycznie po uzbrojeniu się pojazdu na postoju. Aby tego dokonać wystarczy odejść od 310M z kluczykiem zbliżeniowym w kieszeni. W zamykanym schowku znajduje się podwójne gniazdo USB z technologią szybkiego ładowania. Dzięki temu twój smartfon zawsze będzie gotowy do pracy. Gniazdo obsługuje technologię Quick Charge 3.0 i posiada inteligentne sterowanie prądem ładowania. Wszystko po to, by Twoje urządzenia mobilne były zawsze bezpieczne.

Jeśli na pokładzie z jakiegoś powodu braknie Ci dostępnego miejsca, to solidny bagażnik ze zintegrowanymi wygodnymi uchwytami dla pasażera wyposażony został fabrycznie w gwintowane otwory. Pozwolą szybko i pewnie zamontować kufer centralny o dowolnej pojemności. Każdy dobierze tu opcje do swoich potrzeb. Jeżdżąc po mieście w ciepłe dni wystarczy nacisnąć jeden przycisk przy kierownicy by obniżyć szybę i złapać więcej chłodzącego pędu powietrza. Z kolei wjeżdżając na obwodnicę, w ułamku sekundy poprawić ochronę przed wiatrem.

Bądź zawsze na bieżąco dzięki Jednoślad.pl News

ZONTES 310M zadba także o Twoje bezpieczeństwo. Dwukanałowy ABS czuwa nad tym co nieprzewidziane w gęstym dynamicznym ruchu, a czujniki ciśnienia i temperatury w oponach stale monitorują nienaganny stan. Bezpieczeństwo to także wydajne oświetlenie wykonane w technologii full-LED. Do dyspozycji mamy światła do jazdy dziennej, które swoją zwiększoną powierzchnią zwiększają zauważalność jednośladu w ciągu dnia. Z kolei światła mijania i drogowe efektywnie oświetlają drogę po zmroku.

Zontes 310M: by żyło się łatwiej

Co warte podkreślenia to kompaktowa konstrukcja ZONTESA 310M. Dzięki autorskim rozwiązaniom konstrukcyjnym udało się ograniczyć rozstaw osi. To wpływa dodatnio na zwrotność i sprawność przedzierania się przez zakorkowane ulice. Miejska zwinność to jego drugie imię. ZONTES 310M to także minimum czynności eksploatacyjnych oraz wymierne oszczędności generowane przez wydajny układ napędowy. Nawet przy dynamicznej jeździe nie przekroczysz 3-3,5 litra na 100 km w kwestii spalania. Tankowanie to właściwie jedyna czynność eksploatacyjna jaką musisz wykonywać przez najbliższych kilka lat po zakupie. Warto pamiętać także o łatwości poruszania się maksiskuterem.

Przeczytaj też:

Spalanie motocykla na 100 km: Ile palą motorowery, motocykle i skutery 125 ccm?

Wszystkie czynności związane z prowadzeniem pojazdu masz dosłownie w zasięgu ręki. Automatyczna bezstopniowa przekładnia nie tylko pozwala zrezygnować z dźwigni zmiany biegów i sprzęgła, ale też cały czas utrzymuje obroty silnika w najbardziej optymalnym zakresie. Wszystko po to by jazda była jeszcze bardziej dynamiczna i wydajna.

Piotr Ganczarski

Z wykształcenia inżynier mechaniki i budowy maszyn. Motocykle są jego życiowym przekleństwem i chorą miłością. Buduje, przerabia i remontuje jednoślady. Zarówno te nowsze, jak i starsze. Fan motoryzacji i podróżowania na różne sposoby. Oprócz tego lubi pohasać na rowerze i przeczytać dobrą książkę.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button