Skuter Peugeot Pulsion 125 2020: Miasto jest twoje

Jest bogato wyposażony, zwinny, poręczny, a do tego wygląda nowocześnie i dynamicznie. Czy Peugeot Pulsion to recepta na skuteczne poruszenie się po mieście?

Peugeot Pulsion 125 zdaje się być kwintesencją nowoczesnego pojazdu dla osób aktywnych, czerpiących z życia garściami. W życiu codziennym, w dojazdach do pracy, szkoły, czy sprawunkach pomoże dynamiczny napęd oparty na jednostce generującej maksymalną dopuszczoną przepisami moc. Niespełna 15 KM okazuje się więcej niż wystarczające do naprawdę dynamicznej jazdy nie tylko po miejskich uliczkach. Obwodnica, czy wypad z miasto? Żaden problem.

Z dojazdem do celu bez błądzenia upora się tym lepiej, że jego kokpit został wyposażony w kolorowy wyświetlacz z nawigacją gps i łącznością z twoim telefonem. Aktywny biznesmen doceni fakt, że nawet podczas jazdy może pozostać w kontakcie, a smsy wyświetli mu dobrze widoczny ekran.

14-calowe koła oraz 12-litrowy zbiornik paliwa to kolejne jego atuty, które docenisz zarówno podczas weekendowej wycieczki, jak i w mieście. Tak samo jak pojemny schowek pod kanapą oraz dodatkowe mniejsze pod kierownicą.

Pulsion okazuje się także zadziwiająco przestronny. Za kierownica z powodzeniem znajdzie wygodną pozycję nawet osoba o sporych gabarytach.

Skuter seryjnie wyposażono w „kombinowany” ABS, system załączający światła awaryjne podczas ostrego hamowania i LED-owe światła do jazdy dziennej. Bezkluczykowy dostęp uzupełniono o funkcję Find Me, która pozwoli na zlokalizowanie pojazdu na zatłoczonym parkingu. 

Czy takie bestsellery jak Honda Forza 125 czy Yamaha X-Max 125 mają się czego bać? Zdecydowanie, bo Peugeot Pulsion 125 to zdecydowanie pojazd klasy premium. Widać to nie tylko po manierach podczas jazdy, wyposażeniu, czy wykonaniu.  Odzwierciedla to także cena, która w zależności od wersji oscyluje pomiędzy 22490, a 22890 zł. Za te pieniądze dostajemy jednak naprawdę sporo.

  • NADWOZIE
  • Rama Rurowa
  • Obudowa Polipropylen i ABS
  • Zawieszenie przód Widelec teleskopowy hydrauliczny 37 mm
  • Zawieszenie tył 2 amortyzatory z tłumieniem olejowym regulowany 4 poz.
  • Opona przednia bezdętkowa 120/70-14"
  • Opona tylna bezdętkowa 140/60-13"
  • Koło przód 14"
  • Koło tył 13"
  • Hamulec przedni Tarczowy Φ 260mm ABS/SBC*
  • Hamulec tylny Tarczowy Φ 210mm ABS/SBC*
  • Ilość miejsc 2
  • SILNIK
  • Pojemność 125 cm 3
  • Typ silnika Jednocylindrowy, czterosuwowy
  • Moc 14,4 KM przy 9000 obr/min
  • Moment obrotowy 11,9 Nm przy 7000 obr/min
  • Chłodzenie Ciecz
  • Smarowanie Miska olejowa
  • Rozrusznik Elektryczny
  • Układ zasilania Wtrysk elektroniczny EFI
  • Zapłon Sterowanie elektronicznie
  • Sprzęgło Automatyczne
  • Przeniesienie napędu Bezstopniowe automatyczne CVT
  • Zużycie paliwa (l/100km) 2,9
  • WYMIARY I WAGA
  • Długość (mm) 2065
  • Szerokość kierownicy (mm) 760
  • Wysokość siedziska (mm) 790
  • Rozstaw osi (mm) 1435
  • Masa własna (kg) 165
  • Poj. zbiornika paliwa l. 12
  • WYPOSAŻENIE
  • Schowek pod siedzeniem
  • o poj. 1 kasku integralnego
  • + 1 kasku JET
  • Haczyk bagażowy,
  • Lusterka wsteczne: Lewe i Prawe
  • Podstawka boczna,
  • Gniazdko 12V
  • Obręcze kół Aluminiowe
  • *SBC – Integralny układ hamulcowy
  • rozkładający siłę hamowanie na oba koła
  • *ABS – Układ zapobiegający blokowaniu kół

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button