Klasyka w nowoczesnym wydaniu, to właśnie Ogar Legend 125, legendarny model z piękną historią. Dodatkowego smaczku dodaje ledowe oświetlenie, które świetnie wkomponowuje się w całokształt jednośladu. Zastosowano również elektryczny wtrysk paliwa, co pozwoli zaoszczędzić benzynę.
Co więcej, Ogar Legend jest klasyczną 125’tką, którą można prowadzić posiadając prawo jazdy B ponad 3 lata. Ładna, stonowana kolorystyka i kanapa w stylu retro to rzeczy zdecydowanie przykuwające uwagę. Pomimo unowocześnienia Ogara, w dalszym ciągu przypomina swojego starszego brata i dobrze, Jeżeli jesteś fanem klasycznych linii, Ogar Legend jest propozycją, której powinieneś się przyjrzeć.
- wymiary [mm]: 2060×750×1040 mm
- rozstaw osi [mm]: 1360 mm
- waga [kg]: 128 kg
- silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy
- średnica×skok: 52.4×57.9 mm
- pojemność [ccm]: 125 ccm
- chłodzenie: chłodzony powietrzem
- moc max [KM]: 6.8 kW / 7500 rpm
- moment obrot. [Nm/rpm]: 9.0 Nm / 6500 rpm
- prędkość max [km/h]: 85 km/h
- rozruch: elektryczny
- zapłon: EFI
- przeniesienie napędu: łańcuch
- skrzynia biegów: 5-biegów
- sprzęgło: mokre, wielotarczowe
- smarowanie: obieg wymuszony, mokra misa olejowa
- opony przód | tył: 110/90-17 | 130/80-17
- zawieszenie przód: amortyzator teleskopowy
- zawieszenie tył: amortyzatory olejowe
- pojemność zbiornika [L]: 12 L
- hamulec przód / tył: 276 mm tarcza / 220 mm tarcza
- system hamulcowy: CBS
Mi tam się nawet podoba, jestem ciekaw jak będzie wyglądał w rzeczywistości. Wydaje się, że do szarżowania po mieście w sam raz.
Orientuje się ktoś, kiedy będzie można się do niego przymierzyć ? 😀
Jest sporo filmików z Tajlandii gdzie dostępny jest od roku w wersji 150 i 200cc jako GPX Legend.
dobrze że mało jest chromów bo zaraz by zgniły xd