Aktualnie czytasz:
Peugeot Metropolis 400: Eksperymentalne wideo

Nim opublikujemy oficjalny test Skuterowo.com chcemy Wam pokazać wszystkie najważniejsze detale tego „trójśladu”. Łukasz testujący w Skuterowo.com Peugeot Metropolis 400 opowiada nam o najważniejszych detalach.

Ten film to coś w rodzaju eksperymentu. Chcemy sprawdzić czy taka forma opowiadania (blogowania), wyrażania opinii o testowanym pojeździe Wam odpowiada. Jeśli tak to super. Jeśli nie to mówi się trudno. Czekamy na Wasze opinie w komentarzach.

W skrócie. Nie czekając na wynik prac przy oficjalnym teście wziąłem do ręki zwykłą ręczną kamerę i poprosiłem, aby Łukasz się stawił w umówione miejsce. Z braku czasu nie miałem okazji zapoznać się bliżej ze sprzętem. Dlatego przeprowadziłem szczegółowy „wywiad” dotyczący wszystkich funkcji oraz zasad jakie obowiązują na pokładzie Peugeot Metropolis 400. Oto wynik tego spotkania.

 
Czytaj
REKLAMA

MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.

 
Czytaj
REKLAMA

Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
100%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
13 Komentarze
1 2
  • Zdjęcie profilowe
    22 czerwca 2014 at 20:52

    Na zachodzi Piaggio wprowadziło wersję MP3 na kat. B, chodziło tam o zwiększony rozstaw przednich kół, żeby spełnić wymogi. Taką ciekawostkę kiedyś wyczytałem, na Burgmanii bodajże.

  • Zdjęcie profilowe watermelon
    22 czerwca 2014 at 22:23

    Mi też bardziej odpowiada taki rodzaj prezentacji – pojazd pokazany w ogóle i szczególe (a nie tylko artystyczne ujęcia napisów na stacyjce czy ułożenia diod w kierunkowskazie), omówione najważniejsze cechy pojazdu… Brakuje tylko pokazania jak jeździ, nawet stojąc obok niego jak rusza, zatrzymuje się (chętnie zobaczyłbym jak w praktyce wygląda hamowanie tym cudem).

  • Zdjęcie profilowe roomcajz
    23 czerwca 2014 at 06:14

    Jesli mogę coś doradzic to przy tego typu testach można aby wprowadzić jakiś ład i stały schemat oceny i w obrobionym materiale wyświetlać tytuł działu. Np po kolei silnik, napęd, bezpieczenstwo, ergonomia, spalanie, wrażenia z jazdy. Bo tak to nie jest test tylko luźna gadka 2ch gości, obaj wydają się zaskoczeni i odkrywają sprzęt dopiero na wizji. Powinno być tak że już wiecie czy to jest kontrolka ciśnienia w kołach czy jednak licznik ile kół jeszcze zostało w pojeździe. Wiem ze dostajrecie sprzęt od dilera i macie go zareklamowac, spoko, prawa rynku ale na Boga znajdzcie czasem jakieś wady. Bo każdy ma jakieś. Taki test zadowoli mało wymagajacego odbiorce, bez urazy. Taki odbiorca nie ma zwykle jednak 40 kafli na takie cudo. Gdyby test zrobić bardziej profesjonalnie, tak by dziadek z brodą w kryzysie wieku średniego też ten test obejrzał. Określenie że fajny sprzęt to nie test. Potrzeba konkretow.