Peugeot Metropolis 400: Eksperymentalne wideo - Opinie, Forum i Dane Techniczne Jednoślad.pl

Peugeot Metropolis 400: Eksperymentalne wideo

Nim opublikujemy oficjalny test Skuterowo.com chcemy Wam pokazać wszystkie najważniejsze detale tego "trójśladu". Łukasz testujący w Skuterowo.com Peugeot Metropolis 400 opowiada nam o najważniejszych detalach.

Ten film to coś w rodzaju eksperymentu. Chcemy sprawdzić czy taka forma opowiadania (blogowania), wyrażania opinii o testowanym pojeździe Wam odpowiada. Jeśli tak to super. Jeśli nie to mówi się trudno. Czekamy na Wasze opinie w komentarzach.

W skrócie. Nie czekając na wynik prac przy oficjalnym teście wziąłem do ręki zwykłą ręczną kamerę i poprosiłem, aby Łukasz się stawił w umówione miejsce. Z braku czasu nie miałem okazji zapoznać się bliżej ze sprzętem. Dlatego przeprowadziłem szczegółowy "wywiad" dotyczący wszystkich funkcji oraz zasad jakie obowiązują na pokładzie Peugeot Metropolis 400. Oto wynik tego spotkania.

REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.

Inne publikacje na ten temat:

13 opinii

  1. Na zachodzi Piaggio wprowadziło wersję MP3 na kat. B, chodziło tam o zwiększony rozstaw przednich kół, żeby spełnić wymogi. Taką ciekawostkę kiedyś wyczytałem, na Burgmanii bodajże.

  2. Mi też bardziej odpowiada taki rodzaj prezentacji – pojazd pokazany w ogóle i szczególe (a nie tylko artystyczne ujęcia napisów na stacyjce czy ułożenia diod w kierunkowskazie), omówione najważniejsze cechy pojazdu… Brakuje tylko pokazania jak jeździ, nawet stojąc obok niego jak rusza, zatrzymuje się (chętnie zobaczyłbym jak w praktyce wygląda hamowanie tym cudem).

  3. Jesli mogę coś doradzic to przy tego typu testach można aby wprowadzić jakiś ład i stały schemat oceny i w obrobionym materiale wyświetlać tytuł działu. Np po kolei silnik, napęd, bezpieczenstwo, ergonomia, spalanie, wrażenia z jazdy. Bo tak to nie jest test tylko luźna gadka 2ch gości, obaj wydają się zaskoczeni i odkrywają sprzęt dopiero na wizji. Powinno być tak że już wiecie czy to jest kontrolka ciśnienia w kołach czy jednak licznik ile kół jeszcze zostało w pojeździe. Wiem ze dostajrecie sprzęt od dilera i macie go zareklamowac, spoko, prawa rynku ale na Boga znajdzcie czasem jakieś wady. Bo każdy ma jakieś. Taki test zadowoli mało wymagajacego odbiorce, bez urazy. Taki odbiorca nie ma zwykle jednak 40 kafli na takie cudo. Gdyby test zrobić bardziej profesjonalnie, tak by dziadek z brodą w kryzysie wieku średniego też ten test obejrzał. Określenie że fajny sprzęt to nie test. Potrzeba konkretow.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button