Junak SR 400: Neo-scrambler na prawko A2 powraca

Ładnie, klasycznie i z dobrą dynamiką

W skrócie
  • Junak SR 400, czyli dostępny na prawo jazdy kategorii A2 neo-scrambler znów jest dostępny w salonach dealerskich marki
  • To najmocniejszy motocykl w całej ofercie marki Junak. 42 KM zapewnią więcej niż dynamiczną jazdę, a dopracowane podwozie dobrze współgra z niebanalnym nadwoziem

Junak powrócił do segmentu motocykli dostępnych na prawo jazdy A2 i zrobił to w pięknym i modnym neo-klasycznym stylu. Wystarczy spojrzeć na Junaka SR 400. Motocykl, który zaskakuje możliwościami, poręcznością i wrażeniami z jazdy. Motocykl, który po krótkiej przerwie, znów powrócił do salonów dealerskich marki.

Junak SR 400 jest motocyklem, który idealnie wpisuje się w obecne trendy na polskim rynku motocyklowym. Polscy motocykliści często zaczynają swoją przygodę z jednośladami od motocykli stanowiących nasze credo, czyli pojazdów klasy 125 ccm. Proste w obsłudze, swobodne w prowadzeniu i dające najlepszy start motocyklowej przygody maszyny, pozwalają odkryć co tak naprawdę kręci każdego z nas w motocyklach. Nie ma co ukrywać, motocykle klasy 125 są świetnym sposobem na rozpoczęcie kariery motocyklisty. Jeśli jednak pojawia się chęć zrobienia kolejnego kroku, wtedy pojawia się także nowy Junak SR 400, który dostępny jest na prawo jazdy kategorii A2.

Junak SR 400 to motocykl czerpiący garściami z nurtu motocykli customowych. Moda na café racery i scramblery nie przemija, a SR 400 łączy te style w wysublimowany i jednocześnie przyjemny dla oka sposób. Klasyczna linia nadwozia zgrabnie ukrywa to, co w jego przypadku jest najistotniejszą cechą świadczącą o jego charakterze. Mowa o napędzie w postaci nowoczesnego, chłodzonego cieczą i zasilanego współczesnym układem wtryskowym silnika o pojemności 401 ccm, który ma do zaoferowania  dynamikę na niespotykanym do tej pory w naszej gamie poziomie. Moc 42,8 KM pozwoli na płynną jazdę w każdych dopuszczalnych przez prawo drogowe prędkościach. To z kolei sprawia, że Junak SR 400 jest idealną propozycją na wykonanie kolejnego kroku w rozwoju własnej przygody motocyklowej.

Junak SR 400: Klasyka i nowoczesność

Nowy Junak SR 400 powstał w oparciu o klasyczne w formie nadwozie, które świetnie uzupełnia nowoczesna konstrukcja. Gwarantujący doznania z jady czterosuwowy, dwucylindrowy silnik posiada cztery zawory na cylinder, chłodzenie cieczą oraz rozrząd DOHC. Generowana przez jednostkę napędową moc gwarantuje ponadprzeciętną dynamikę i doznania z jazdy. Za kulturę pracy odpowiada wałek wyrównoważający, a 19 litrowy zbiornik paliwa zapewni dalekie zasięgi dzięki oszczędnemu charakterowi nowoczesnego układu zasilania. Junak sr 400

Mówcie co chcecie, o gustach się nie dyskutuje, ale ten motocykl wygląda ciekawie. Z jednej strony pełno tu nawiązań do klasyki gatunku, szprychowe koła, lekko zadarte do góry końcówki układu wydechowego, wykończona w brązowej skórze syntetycznej kanapa z akcentującymi przeszyciami i minimalistyczne błotniki. Z drugiej strony nowoczesny, chłodzony cieczą silnik, przednie zawieszenie upside-down, oświetlenie full-LED oraz rozbudowany elektroniczny kokpit. Wszystko to sprawia, że jest na czym zawiesić oko.

Przypominamy także, że do 18 września 2023 trwa nasz konkurs „Wakacje na okrągło”, w którym można zyskać pełny zwrot kosztów poniesionych przy zakupie jednośladu marki Junak. Więcej szczegółów w linku: Wakacje na okrągło z Junakiem. Kup motocykl, motorower, lub skuter i odzyskaj całą kasę

Rasowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej tworzą poprowadzone po dwóch stronach motocykla tłumiki, a całości dopełniają podwójne tylne amortyzatory z zewnętrznymi zbiornikami gazu oraz przednie zawieszenie typu upside-down.

Inne publikacje na ten temat:

Klasyczna linia przełamana jest oświetleniem typu Full-LED oraz kokpitem wyposażonym w ciekłokrystaliczny wyświetlacz oferujący dużą ilość informacji oraz klasyczny i będący sportowym nawiązaniem wskazówkowy obrotomierz. Na pokładzie nie zabrakło będącego na liście wyposażenia standardowego portu USB do ładowania urządzeń mobilnych.

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Konstrukcję uzupełnia wydajny układ hamulcowy z dwutłoczkowym i montowanym radialnie przednim zaciskiem oraz dwukanałowym układem ABS.

Junak SR 400 to motocykl mający w założeniu łączyć retro z nowoczesną technologią. Ten motocykl otwiera nowe możliwości przed fanami marki i osobami poszukującymi niebanalnego jednośladu, który sprawdzi się nie tylko podczas codziennej jazdy po mieście.

Więcej o motocyklach, motorowerach i skuterach Junak znajdziesz na naszej stronie www.junak.com.pl

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button