Elektryczne skutery NIU 2019. Światowy lider wkracza na polski rynek

Już za kilka dni rozpocznie się w Polsce sprzedaż skuterów elektrycznych NIU. Firma NIU to światowy lider w projektowaniu i produkcji elektrycznych jednośladów, które powstają w oparciu o najnowsze technologie i pod wpływem najnowszych trendów mody.

Pojazdy NIU zajmują obecnie taką pozycję na rynku elektrycznych jednośladów w Europie, jaką do niedawna zajmowała firma Rolls Royce wśród samochodów spalinowych. Są to pojazdy na wskroś nowoczesne, nowatorskie i zaprojektowane bezkompromisowo, czyli bez oszczędności i bez wykorzystywania bazy części używanych do produkcji spalinowych motocykli czy skuterów.

Większość firm prezentujących motocykle lub skutery elektryczne, pokazuje nam elektryczną wersję jakiegoś pojazdu, który znany jest już na rynku w wersji spalinowej. NIU działa zupełnie inaczej, gdyż produkuje wyłącznie pojazdy elektryczne. Najpierw odbywa się badanie rynku i potrzeb odbiorców, a potem od podstaw buduje się pojazd, który te potrzeby zaspokaja najlepiej. 

Firma Motor-Land, która jest wyłącznym importerem marki NIU, zaoferuje w tym roku pięć modeli jednośladów spełniających wymogi motoroweru (będą to modele N Sport, N Lite, M+ Lite, M+ Sport, i U pro) i jeden skuter spełniający wymogi motocykla w klasie 125 (będzie to model N GT).

Ceny motorowerów NIU będą wahać się w przedziale od 6400 zł do 9900 zł, a cena modelu N GT będzie wynosiła 17400 zł. Oficjalna strona producenta www.niu.com

Skutery NIU w Polsce. Czy skutery elektryczne mają sens? Sprawdzamy!

[trending]

 

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

6 opinii

  1. To zdecydowanie najlepszy i najbardziej zaawansowany technologicznie skuter dostępny w sprzedaży. Nie mówię o pojazdach koncepcyjnych, bo tych jest wiele, chodzi o to, co każdy może sobie kupić w sklepie.

        1. Kiedy mieszkałem w Chinach miałem oryginalną wersję serii N. To był absolutnie najlepszy skuter jakim jeździłem. Kiedy wracałem do polski chciałem go zabrać, ale ze względu na dużą baterię litowo jonową nikt, w rozsądnej cenie nie chciał go przetransportować. I tak właśnie czekałem, aż pojawi się w Polskiej dystrybucji.

  2. Rafał, fakt, choć też na naszym rynku nowy i ma grzechy “dzieciństwa”, jeśli chodzi o serwis i znajomość tematu tam…Mam N Sport, dla mnie mega fajna jazda, do tego jak to elektrykiem – niemal za free 😉

  3. A jak jest z serwisem niu w Polsce? Naprawa i np. kupno nowego akumulatora? Czy ktoś może coś podpowiedzieć w temacie?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button