BMW Motorrad
Aktualnie czytasz:
BMW C 400 X 2018: Drugi dzie艅 jazdy, specyfikacja techniczna, wideo

Kolejny dzie艅 za sterami nowego maxi skutera BMW C 400 X, prosto z europejskiej premiery, kt贸ra w艂a艣nie odbywa si臋 we W艂oszech. C 400 X to przede wszystkim nowoczesna technologia i 艣wietne wyposa偶enia. A s艂uchaj膮c tego co m贸wi Leszek - ca艂o艣膰 robi piorunuj膮ce wra偶enie.聽

To ju偶 drugi dzie艅 jazd testowych na BMW C 400 X. Leszek wybra艂 si臋 do W艂och, gdzie prze艂o偶y艂 nog臋 przez nowy maxi skuter bawarskiej marki. A C 400 X to przede wszystkim sporo nowo艣ci i zaskocze艅. Wielki "tablet" TFT komunikuj膮cy si臋 z telefonem. LED-owe o艣wietlenie, mocny silnik i... azjatyckie pochodzenie (je艣li bra膰 pod uwag臋 miejsce samej produkcji).

C 400 X ma wszystkie sk艂adniki, 偶eby namiesza膰 w segmencie miejskich 艣redniak贸w premium. Pe艂na recenzja ju偶 nied艂ugo!

BMW C 400 X - ze strony producenta

Dynamiczna miejska jazda

 
Czytaj
REKLAMA

NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

Nowy R 18 si臋ga do naszej historii oraz ikonicznych cech, kt贸re konsekwentnie rozwijali艣my przez lata. Rezultat: pe艂en charakteru z cruiser z najwi臋kszym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowali艣my i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. bia艂a podw贸jna linia w R 18 First Edition.

W dzisiejszych czasach mobilno艣膰 w聽mie艣cie nie oznacza tylko przemieszczanie si臋 z聽punktu A聽do punktu B. Nie chcesz niczego przegapi膰 i聽skorzysta膰 z聽wszystkiego, co miasto ma Ci do zaoferowania - nawet, je艣li ci膮gle jeste艣 w聽ruchu? C 400 X daje Ci t膮 mo偶liwo艣膰. Czy jeste艣 stale w聽kontakcie z聽sieci膮? To tak jak C 400 X. Ten dynamiczny, 艣redniej wielko艣ci skuter BMW Motorrad zapewnia maksymaln膮 rado艣膰 z聽jazdy w聽miejskim otoczeniu. We藕 ze sob膮 swoj膮 ulubion膮 muzyk臋 i聽s艂uchaj膮c jej podczas jazdy odkrywaj miasto na nowo. Mo偶esz te偶 zaplanowa膰 spotkanie z聽przyjaci贸艂mi nie zsiadaj膮c ze skutera, za pomoc膮 pod艂膮czonego smartfona. Dzi臋ki temu mo偶esz kontynuowa膰 swoj膮 podr贸偶 przez metropoli臋. Dzi臋ki C 400 X Twoje miasto i聽trasy staj膮 si臋 du偶膮, otwart膮 przestrzeni膮. W艂asn膮, otwart膮 przestrzeni膮, z聽kt贸r膮 mo偶esz zrobi膰 co tylko zechcesz tak aby czerpa膰 jak najwi臋cej rado艣ci z聽jazdy.

Zwrotny, zwinny i聽rozpoznawalny w聽ca艂ym mie艣cie

 
Czytaj
REKLAMA

KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysy艂ka.

Uniwersalny kufer聽motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstaw膮 do 艂atwej instalacji.

Jak sugeruje jego design, 艣redniej wielko艣ci skuter C 400 X jest wprost stworzony do miasta - lekki i聽zwrotny. Elementy wyko艅czenia w聽kszta艂cie litery V sprawiaj膮, 偶e jego prz贸d wygl膮da dynamicznie i聽mobilnie - jego sylwetka podkre艣la, 偶e C 400 X doskonale sprawdza si臋 w聽ciasnych zau艂kach i聽w g臋stym ruchu. Dodatkowo, C 400 X to uciele艣nienie niezawodnego i聽wiarygodnego ducha GS: w艂a艣ciwe proporcje, sugestia przedniego b艂otnika, wyra藕ne oddzielenie lakierowanych element贸w wyko艅czenia, du偶y asymetryczny reflektor z聽艣wiat艂ami LED oraz charakterystycznymi, poziomymi 艣wiat艂ami do jazdy dziennej w聽kszta艂cie litery Y. Owiewki nie tylko podkre艣laj膮, jak dobrze sprawdza si臋 w聽mie艣cie, ale tak偶e chroni膮 przed wiatrem i聽z艂ymi warunkami pogodowymi. Smuk艂y ty艂 skutera to widomo艣膰 dla wszystkich, kt贸rych zostawiasz w聽tyle: jak prosto, szybko i聽bez stresu mo偶na przemieszcza膰 si臋 w聽miejskiej d偶ungli.

Pe艂na 艂膮czno艣膰 na ulicach ca艂ego miasta

Funkcja BMW Motorrad Connectivity to prawdziwa innowacja w聽klasie 艣redniej wielko艣ci skuter贸w. Dzi臋ki temu specjalnemu wyposa偶eniu mo偶esz z聽pod艂膮czy膰 smartfon bezpo艣rednio do swojego skutera. Po raz pierwszy, w聽skuterze C 400 X mo偶na pod艂膮czy膰 telefon do wy艣wietlacza TFT i聽sterowa膰 nim intuicyjnie za pomoc膮 kontrolera wielofunkcyjnego. Szukasz idealnej muzyki pasuj膮cej do Twojej przeja偶d偶ki po mie艣cie? Fabryczna opcja Connectivity Ci to umo偶liwi. Chcesz wybra膰 najszybsz膮 tras臋 do Twojej ulubionej restauracji? Dzi臋ki innowacyjnej, wygodnej nawigacji w聽postaci praktycznych strza艂ek szybko i聽bezpiecznie trafisz do miejsca docelowego. Jedziesz po mie艣cie i聽zastanawiasz si臋, co teraz robi膮 Twoi znajomi? W聽po艂膮czeniu z聽systemem komunikacji BMW Motorrad mo偶esz mie膰 dost臋p do listy kontakt贸w znajduj膮cych si臋 na Twoim smartfonie za po艣rednictwem prze艂膮cznika wielofunkcyjnego oraz mo偶esz wykonywa膰 i聽odbiera膰 po艂膮czenia nawet podczas podr贸偶y.

Idealnie dostosowany do rytmu Twojego miasta

Koncepcja silnika C 400 X zosta艂a opracowana specjalnie dla tego 艣redniej wielko艣ci skutera i聽zosta艂a idealnie dopasowana zar贸wno do聽potrzeb Twoich聽 jak i聽do potrzeb du偶ego miasta. Bardzo wydajna konstrukcja zapewnia niskie obroty, wysokie pr臋dko艣ci, wydajne spalanie i聽minimalne tarcie - czyli, innymi s艂owy, niskie zu偶ycie paliwa i聽nieograniczon膮, nieskomplikowan膮 rado艣膰 z聽jazdy. Poziomy emisji spe艂niaj膮 oczywi艣cie normy Euro 4. W聽skr贸cie: spontaniczne manewry, zwinne przyspieszanie, dynamiczna jazda - dzi臋ki C 400 X z聽艂atwo艣ci膮 dor贸wnasz pr臋dko艣ci Twojego miasta.

Synonim wygodnej podr贸偶y w聽miejskiej d偶ungli

Zapomnij o聽stresie zwi膮zanym z聽przemieszczaniem si臋 po mie艣cie! Poznaj miasto z聽zupe艂nie nowej perspektywy dzi臋ki C 400 X. Ten 艣redniej wielko艣ci skuter zosta艂 zaprojektowany z聽my艣l膮 o聽doskona艂ej, wolnej od drga艅 przyczepno艣ci i聽stabilno艣ci zar贸wno na prostych drogach, jak i聽w zakr臋tach. System ABS oraz automatyczna kontrola stabilno艣ci (ASC) s膮 r贸wnie偶 standardem dla wi臋kszego bezpiecze艅stwa, nawet w聽przypadku gorszego stanu nawierzchni. Tw贸j smartfon mie艣ci si臋 w聽schowku ze zintegrowanym gniazdkiem elektrycznym umo偶liwiaj膮cym 艂adowanie baterii, dzi臋ki czemu nie przegapisz niczego wa偶nego podczas podr贸偶y czy zwiedzania miasta. Rozk艂adany kufer flexcase zapewnia dodatkowe miejsce baga偶owe na kaski, torby i聽wiele innych rzeczy jakie miasto ma do zaoferowania.

 

Szczeg贸艂y
Dane techniczne

Silnik: Ch艂odzony ciecz膮, jednocylindrowy 4-suwowy silnik rz臋dowy, cztery zawory na cylinder, wa艂ek rozrz膮du w g艂owicy z d藕wigienk膮 zaworow膮, uk艂ad smaruj膮cy z mokr膮 misk膮 olejow膮
艢rednica cylindra/skok t艂oka: 80 mmx69,6 mm
Pojemno艣膰: 350 cm3
Moc znamionowa: 25kW (34KM) przy 7500 obr/min.
Maks. moment obrotowy: 35 Nm przy 6000 obr/min.
Stopie艅 spr臋偶ania: 11,5:1
Pr臋dko艣膰 maksymalna: 139 km/h
Zu偶ycie paliwa wg WMTC na 100 km: 3,5 l
Rodzaj paliwa: Benzyna bezo艂owiowa super, minimalna liczba oktanowa 95, przystosowany do benzyny E10
Sprz臋g艂o: od艣rodkowe, smarowanie z such膮 misk膮 olejow膮
Skrzynia bieg贸w: Bezstopniowa przek艂adnia CVT
Nap臋d: Ko艂a z臋bate
Rama: Konstrukcja z rur stalowych z modu艂em z odlewu aluminiowego
Mocowanie/Zawieszenie przedniego ko艂a: Widelec teleskopowy, 艣rednica 35 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego ko艂a: Dwuramienny wahacz aluminiowy, dwa amortyzatory, regulowane napi臋cie wst臋pne
Skok zawieszenia prz贸d/ty艂: 110mm/112 mm
Rozstaw k贸艂: 1565 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy: 81 mm
K膮t nachylenia g艂贸wki ramy: 63,6 st.
Rozmiar obr臋czy, prz贸d: 4,25 x 15"
Rozmiar obr臋czy, ty艂: 4,50 x 14"
Opony, prz贸d: 120/70 ZR 15
Opony, ty艂: 150/70 ZR 14
Hamulce, prz贸d: Dwie tarcze hamulcowe, 艣rednica 265 mm, zaciski czterot艂oczkowe
Hamulce, ty艂: Jedna tarcza hamulcowa, 艣rednica 265 mm, p艂ywaj膮cy zacisk jednot艂oczkowy
ABS BMW Motorrad ABS w standardzie
D艂ugo艣膰: 2210 mm
Szeroko艣膰 (z lusterkami): 835 mm
Wysoko艣膰 (bez lusterek): 1305 mm
Wysoko艣膰 siedzenia, masa bez obci膮偶enia: 775 mm
D艂ugo艣膰 艂uku krokowego na pusto: 1760 mm
Masa bez obci膮偶enia, gotowo艣膰 do jazdy, pe艂ny zbiornik paliwa: 204 kg
Dopuszczalna masa ca艂kowita: 405 kg
Dopuszczalne obci膮偶enie (z wyposa偶eniem standardowym): 201 kg
U偶ytkowa pojemno艣膰 zbiornika paliwa: 12,8 l
Rezerwa paliwa: Oko艂o 4 l

Jaka jest Twoja reakcja?
67%
0%
0%

Podziel si臋 opini膮

lub