125 ccm
Aktualnie czytasz:
Romet Ogar Caffe 50/125: Nowość Rometa 2014
4
Informacja Prasowa

Romet Ogar 50 i 125  to jeden z kultowych motorowerów lat 80-tych roku. Już w marcu klasyczna linia motocykli wraca na polskie drogi. Legendarny jednoślad doczekał się swojego następcy i powrócił w oryginalnym wydaniu popularnego na świecie trendu cafe’ racer, w którym fascynacja prędkością połączyła się ściśle ze stylem życia ludzi.

Jak wspomina Arkus & Romet, Romet Ogar Caffe 50 to powrót do klasyki gatunku, kiedy na drogach królowały stylowe motocykle. Miejska dynamika oraz płynna jazda bocznymi drogami to przyjemność, którą każdy motocyklista rozumie od pierwszych chwil jazdy. Przede wszystkim model Romet Ogar Caffe dzięki swoim parametrom technicznym to doskonały start do motocyklowej pasji a zdobywa bardzo atrakcyjnym wizerunkiem.

Źródłem mocy jest jednocylindrowy czterosuwowy silnik o pojemności 49,5 ccm. Czterobiegowa skrzynia i 3,5 KM doskonale wypisuje się w zapotrzebowanie nowych kategorii prawa jazdy. Przednie, osiemnasto calowe koło z oponą 90/90 w połączeniu z klasycznym teleskopem doskonale sprawdzi się w nierównym terenie. Tylne zawieszenie to szesnasto calowe koło oraz dwa amortyzatory z możliwością regulacji napięcia wstępnego. Motocykl dostępny od marca w dwóch wersjach silnikowych OHC 50 ccm (3,5KM) i OHC 125 ccm (10,7 KM). Pojazd występuje również w wersji 125.

Romet Ogar Caffe 50 i 125 zawiera w sobie ciekawy design, który świetnie wpisuje się w tak modny aktualnie w całej Europie styl, ale idealnie adaptuje się do polskich nowoczesnych warunków wielkomiejskich i wstąpienia na szybką cafe’ espresso w mieście i poza miastem.

Romet Ogar Cafe 50 oraz 125 z pewnością zagości w sezonie 2014 w ramach testu wideo Skuterowo.com.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
33%
Interesujące
67%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
4 Komentarze
  • Zdjęcie profilowe
    lucek71
    6 lutego 2014 at 16:08

    Pierwsze zdanie do poprawki ;), sam pojazd bardzo fajnie wygląda.

  • Zdjęcie profilowe Kristop
    6 lutego 2014 at 17:12

    Ładny ale drogi:) Już bardziej opłaca sie kupić coś za 3k, w końcu ten sam silnik:)

  • Zdjęcie profilowe Filippo73
    6 lutego 2014 at 18:04

    Motorower, bez dwóch zdań na zdjęciach prezentuje się ciekawie. Nadużyciem wydaje mi się określenie, że jest w stylu cafe racer, retro jak najbardziej tak.
    Ubawiło mnie stwierdzenie, że romet ogar był kultowy. Można dużo dobrego i złego na jego temat powiedzieć, ale na pewno nie to, że był wyjątkowy.

  • 27 lutego 2014 at 16:17

    Przy cafe racerze nigdy nie stał, ale ma potencjał, kierka i kanapa do wymiany i już będzie całkiem całkiem 🙂