Aktualnie czytasz:
Kingway Barracuda: Mój Skuter
17

Chciałbym Wam zaprezentować mój skuter, jakim jest Kingway Barracuda 50 2T.

Jest to dość duży skuter, przeznaczony dla osób, które cenią sobie wygodę, jak i agresję, którą kryje w sobie ten skuter.  Atutami są miedzy innymi jego gabaryty. Siedząc spokojnie starcza nam miejsca na nogi, z czym na przykład u mnie, z racji tego,  że mam ponad 1,85m mógłby być problem, w innych, mniejszych skuterach. Szczerze mówiąc można w nim znaleźć kilka wad. Między innymi są to nie do końca dopasowane plastiki. Przykładem jest wykonana z metalu wierzchnia warstwa podłogi. Gdy ją odkręciłem, potem trochę trudno było ją dopasować, żeby była równo. W silniku jakiś specjalnych wad nie widzę. Pracuje równo, nie mam z nim problemów.

Pomówmy może o stylistyce tego pojazdu. Otóż przednie plastiki są dość ładnie zaprojektowane. Bardzo ciekawe malowanie połączone ze stylowymi przednimi lampami sprawia, że skuter jest bardzo interesujący. Z tyłu nie jest może tak kolorowo, ale nie można powiedzieć, że jest on brzydki. Zresztą po konstrukcji z 2008r. (ponieważ wtedy został wyprodukowany), nie ma się co spodziewać jakiś „cudów”. Powiem może Wam o kufrze, który jest dodawany do skutera. Tu jest duży minus. Choć kufer jest dobrze zaprojektowany, pasażer może się oprzeć o „oparcie”, które jest wbudowane w kufer i sprawia, że ten czuje się bardziej pewnie i bezpiecznie. Jednak bagażnik wykonany z bardzo słabej jakości plastików. Piszę „był” bo po około 200km pękł na całej długości.

Silnik tego pojazdu to jednostka 1E40QMB. Jest to silnik dwusuwowy, chłodzony powietrzem. Ma dość dobre przyspieszenie. Po odblokowaniu uzyskuję prędkość 70km/h. Według mnie jest to bardzo dobry wynik,  jak na pojazd o masie własnej 108kg.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
100%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
17 Komentarze
1 2
  • Zdjęcie profilowe Ryglos
    14 sierpnia 2011 at 23:12

    No, mój ma identyczny 😉
    Niektórzy sądzą, że on pierdzi, a mi się nawet podoba 😉

  • Zdjęcie profilowe Ryglos
    14 sierpnia 2011 at 23:17

    Aha, teraz właśnie zauważyłem, że nie ma tam słowa „był” oO Albo mój błąd, albo gdzieś je wcieło ;/

  • Zdjęcie profilowe P_A_T
    15 sierpnia 2011 at 11:17

    U mnie trochę dłużej wytrzymał kufer, po około 500 km pękł z spodu ale jeszcze się trzymał aż do 4000 km przebiegu, wtedy pękł cały a najbardziej ta przykrywka u góry w pół się rozwaliła, druga jego wada to to że jak nalejesz mu słabe paliwo to zaczyna strzelać z tłumnika jak z karabinu maszynowego. Tak po za tym to dobry skuter, no i trzeba uważać na plastiki, jak rozkręcisz to trudno skręcić tak samo.

  • Zdjęcie profilowe Ryglos
    15 sierpnia 2011 at 23:07

    No, z tymi plastikami to racja. Sam miałem problem z dopasowaniem. Żeby wymienić żarówki musiałem rozkręcić cały przód i jeszcze boczne plastiki. Przy okazji zakładania jeden zacisk się ułamał…

  • Zdjęcie profilowe dzm
    20 sierpnia 2011 at 17:30

    Ryglos, gdzie miałeś blokady w swojej barracudzie?

  • Zdjęcie profilowe Ryglos
    26 sierpnia 2011 at 23:30

    Miałem je od razu zdjęte jak kupowałem w salonie 😉

  • Zdjęcie profilowe Hiszpaan
    6 września 2011 at 13:41

    Siemka mam Pytanko co do Właścicieli Kingway Barracuda . Też posiadam ten model ale chciałbym go podrasować wiecie może gdzie są jakieś blokady w nim .
    P.S. w serwisie doradzili mi zebym wymienił moduł na Sportowy . Ale mi się zdaje ze skuter na pewno ma jakieś blokady któremu można samemu ściągnąć . Dzięki i proszę o Odpisanie 🙂 Pozdrawiam