Barton Sprint 2012 nabrał nieco agresywnego i bardziej sportowego wyglądu. Duże koła dają spory komfort, a małe rozmiary ramy sprawiają, że na Bartonie pewnie będzie się czuć każdy, bez względu na płeć. To też dobra propozycja do jazdy po mieście. Zwrotność pomaga podczas jazdy w korkach. Jednak jazda nie kończy się razem z asfaltem.
Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Barton Sprint 50 2012
Barton Sprint 50 2012 : Dane techniczne
Opona przednia | 2.75-18 | |
Opona tylna | 3.25-18 | |
Koło przód | 18” | |
Koło tył | 18″ | |
Ilość miejsc | 2 | |
Pojemność | 49 ccm | |
Typ silnika | Jednocylindrowy, czterosuwowy | |
Moc | 4,0 KM/6000 obr./min. | |
Moment obrotowy | 4,3 Nm/5500 obr./min. | |
Chłodzenie | Powietrze | |
Rozrusznik | Elektryczny i nożny | |
Układ zasilania | Gaźnik | |
Zapłon | Elektroniczny układ CDI | |
Długość (mm) | 2055 | |
Szerokość kierownicy (mm) | 760 | |
Wysokość (mm) | 1112 | |
Poj. zbiornika paliwa L | 15 |
Czy wyjedzie pod gore barton sprint 50