Pierwszy kontakt ze skuterem jest dosyć przyjemny. To zwarta, uniwersalna, miejska konstrukcja z nowoczesnymi akcentami. Przednie soczewkowe i tylne ledowe razem z kierunkami. Tylne ledy działają i są widoczne z daleka. Zablokowane jednostka nie zaskakuje przyśpieszeniem i rozpędza się do 45 km/h. Szerokie koła i dobre zawieszenie to świetne połączenie podczas nabijania kilometrów w mieście.
Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Zipp Superray
Zipp Superray : Dane techniczne
Opona przednia | 110/70-12″ | |
Opona tylna | 110/70-12″ | |
Koło przód | 12” | |
Koło tył | 12″ | |
Hamulec przedni | tarczowy | |
Hamulec tylny | bębnowy | |
Ilość miejsc | 2 | |
Pojemność | 49 ccm | |
Typ silnika | Jednocylindrowy, czterosuwowy | |
Moc | 4 KM | |
Chłodzenie | Powietrze | |
Rozrusznik | Elektryczny i nożny | |
Układ zasilania | Gaźnik | |
Zapłon | Elektroniczny układ CDI | |
Długość (mm) | 1820 | |
Szerokość kierownicy (mm) | 680 | |
Wysokość (mm) | 1140 | |
Masa bez płynów (kg) | 89 kg | |
Poj. zbiornika paliwa L | 5,5 |