Zipp Parco 50: Test na Finiszu

Dobiega końca nasz wideo test Skuterowo.com. Zipp chwali się, że ich mały i lekki skuter z czterosuwowym silnikiem spala po mieście mniej niż 2.5 L paliwa na stówkę. Czy to prawda? Wkrótce nasze wyniki. Zobaczcie jak sprawdzamy Parco.

Ekonomia to nie wszystko. Liczy się też wygląd i wrażenia z jazdy. Design nie jest wcale najgorszy. W porównaniu z np. z Vaporem sprzed kilku lat widać ogromny postęp - tanie, a jakoś wygląda. Nie będziemy mieli obciachu podczas podjeżdżania pod szkołę czy miejsce pracy. Przedni reflektor nawiązuje nieco do znanego Wam Peugeota Kisbee. Z detali trudno nie zauważyć też pseudokarbonowych dodatków, które komponują się całkiem nieźle. A jakie wrażenia z jazdy? Nawet przyjemnie śmiga się tym małym mieszczuchem. Więcej naszych wrażeń z testu Parco już wkrótce...

REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Inne publikacje na ten temat:

6 opinii

  1. Jeju kolejne dziecko chińskiej motoryzacji w sumie odświeżany kotlet . Niema sensu ich opisywać bo te 4t to tak naprawdę to samo w 3 rozmiarach i różnej stylistyce z nieco inaczej zestrojonym zawieszeniem. Jeśli zdjąć bude to to samo!!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button