Aktualnie czytasz:
Yamaha T-Max 530: Najbardziej motocyklowy ze skuter贸w.
0

Produkowana w latach 2012-2019 Yamaha T-Max 530 doczeka艂a si臋 sporej rzeszy fan贸w. Nikogo, kto mia艂 okazj臋 cho膰 raz przejecha膰 si臋 tym pojazdem, z pewno艣ci膮 nie dziwi ten fakt.

T-Max 530 jest rozwini臋ciem zaprezentowanej w 2000 roku, ju偶 wtedy nietuzinkowej propozycji w艣r贸d maxiskuter贸w. Yamaha T-Max 500 by艂a w momencie premiery najwi臋kszym skuterem na rynku i to jej przypisuje si臋 miano tw贸rcy klasy maxiskuter贸w. Ju偶 sam fakt, 偶e silnik, zamiast tworzy膰 z przeniesieniem nap臋du i wahaczem jedn膮 ca艂o艣膰, jest po艂o偶ony pod ram膮, b臋d膮c tym samym g艂贸wnym elementem no艣nym, wp艂ywa znacz膮co na niepowtarzalny charakter tego pojazdu.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

W mi臋dzy czasie 聽konstrukcja T-Maxa ewoluowa艂a i stawa艂a si臋 coraz bardziej odstaj膮c膮 od konkurencji pod wzgl臋dem zastosowanych rozwi膮za艅. W kolejnych ods艂onach zasilanie ga藕nikowe zast膮pi艂 elektroniczny wtrysk paliwa, kratownicow膮 ram臋 stalow膮 odlewane z lekkich stop贸w i skr臋cane ze sob膮 przestrzenne profile, w ko艅cowym przeniesieniu nap臋du pojawi艂 si臋 pas, a stylistyka stawa艂a si臋 coraz bardziej odwa偶na i dynamiczna. Wersja 530 jest rozwini臋ciem u艂o偶onego poziomo twina, kt贸ry dzi臋ki zwi臋kszonej pojemno艣ci zyska艂 na wigorze i elastyczno艣ci.


Yamaha T-Max 530: Kr贸l w klasie

 

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Yamaha T-Max 鈥 niezale偶nie od wersji 鈥 zawsze odstawa艂a od reszty maxiskuter贸w. Burgmany, Silverwingi, czy europejska i dalekowschodnia konkurencja, zdaj膮 si臋 je偶d偶膮cymi kanapami w por贸wnaniu do nacechowanego sportem oraz motocyklowym charakterem 鈥濵axa鈥. Porz膮dne zawieszenie, wydajne hamulce i dynamiczna sylwetka id膮 w parze z 偶ywio艂owym nap臋dem. T-Max 530 cieszy i 艣wietnie si臋 sprawdza zar贸wno podczas szybkiej, dynamicznej jazdy po obwodnicy, jak i w g膮szczu zakr臋t贸w na bocznych drogach. Ko艂a o 艣rednicy 15 cali wydaj膮 si臋 by膰 z艂otym 艣rodkiem pomi臋dzy neutralno艣ci膮, a komfortem po艂ykania nier贸wno艣ci. R贸wnie偶 zawieszenie, cho膰 zdecydowanie nastawione bardziej na precyzj臋, pozwala na wygodn膮 jazd臋 zar贸wno solo, jaki i z pasa偶erem. Wygodna kanapa, spora ilo艣膰 schowk贸w, czytelne i bogate w informacje zegary 鈥 wszystko to stawia funkcjonalno艣膰 na wysokim poziomie. Do tego bardzo staranne wykonanie i dopracowany design, kt贸ry daje poczucie obcowania z pojazdem klasy premium i zdecydowanie wyr贸偶nia ten skuter na tle stawki.

Yamaha T-Max 530: Skuter z charakterem

 

Z pewno艣ci膮 nie jest to najbardziej turystyczny maxiskuter, ale na pewno najbardziej uniwersalny i daj膮cy mn贸stwo rado艣ci z jazdy. Zw艂aszcza, je艣li przesiadasz si臋 na niego z motocykla. Brak d藕wigni zmiany bieg贸w i klamki sprz臋g艂a nadrabia sportowym charakterem i precyzj膮 prowadzenia. Ci臋偶ko tu o uczucie jazdy na tapczanie - to zupe艂nie inna liga. T-Max 530 to po prostu klasa sama w sobie. M贸g艂by jedynie mie膰 nieco mniejszy apetyt na paliwo podczas autostradowych przelot贸w z wy偶szymi pr臋dko艣ciami. Na szcz臋艣cie spalanie rz臋du 7 litr贸w przy odkr臋conej w pe艂ni manetce nadrabia niepowtarzalnymi wra偶eniami z jazdy i zdecydowanie najbardziej motocyklowym charakterem w艣r贸d maxiskuter贸w. Ten skuter po prostu ma charakter.

Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
0%