125 ccm
Aktualnie czytasz:
Vespa Sprint 50/125: Jak to jest zrobione
0

Najnowsza Vespa Sprint to najbardziej dynamiczna i sportowa Vespa w nadwoziu typu “small body”. Jej nazwa nawiązuje do pojęć ściśle związanych ze sportowymi modelami Vespa z lat 60. i 70. Nowa Vespa Sprint odzwierciedla dziedzictwo najszybszych i najbardziej młodzieńczych skuterów Vespa, proponując te same istotne elementy, które przyczyniły się do ich sukcesu wśród młodzieży, takie jak sportowy design siodełka i prostokątny reflektor, szczegóły, które odróżniają dziś model Vespa Sprint.

[nggallery id=184]

Tak jak Vespa Primavera zastąpiła cenioną i popularną wersję LX, tak Vespa Sprint zastępuje Vespa S (sportową wersję Vespa LX), kontynuując w ten sposób tradycję Vespa, która na tej samej solidnej i sprawdzonej bazie technicznej, proponuje dwa różne modele.

Vespa Sprint proponuje wiele zdecydowanych elementów silnie ją charakteryzujących i wyróżniających. Ekskluzywny projekt siodełka, w kolorze głębokiej czerni, na tle której wyróżnia się biała lamówka jest ewidentnym nawiązaniem do sportowych modeli Vespa.
Z przodu siodełka zamontowany jest wygodny haczyk na torbę, który zwiększa i tak już dużą ładowność Vespa Sprint. Schowek pod siodełkiem o pojemności 16,6 litra pomieści kask full- jet, więcej miejsca uzyskano dzięki zamontowaniu akumulatora w centralnym tunelu podestu. Nowa jest także kwadratowa forma uchwytu dla pasażera, który w połączeniu z nowym kształtem podestu zapewnia dużo przestrzeni oraz pozwala na przyjęcie komfortowej i bezpiecznej pozycji w czasie jazdy.

 
Czytaj
REKLAMA

Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%