Aktualnie czytasz:
Test Piaggio MP3 500 ie ABS/ASR #1: Pierwsze wrażenia z jazdy trójkołowym skuterem
1

Oto jest!

Odebrałem trójkołowego włoskiego stwora. Zaczynamy test długodystansowy w klasie biznes. Piaggio MP3 500 ma przejechane 800km i wyrwałem ją zanim przeszła pierwszy przegląd połączony z wymianą oleju. To bardzo dobrze. Będę miał okazję asystować przy przeglądzie i udokumentować jego przebieg. Który serwis w Warszawie wybrać? Jakieś sugestie?

Pierwsze wrażenia. Ale czad! Malkontenci będą brzęczeć, że Piaggio MP3 500 ma trzy koła, że jest ciężki i coś tam jeszcze o cenie. Pffff. Dziewczyny i chłopaki, to jest sprzęt dla tych, którzy wiedzą czego chcą i zawsze to dostają. Wprawdzie maszyna rejestrowana jest jako motocykla, ale moim zdaniem powinna dla niego powstać inna kategoria. Luksusowy, trójkołowy przemieszczacz spalinowy. Lub coś w podobnym stylu. Szczerze wam powiem, że to jest must have dla chłopaków w białych kołnierzykach. Klasyczny motocykl dobry jest do zabawy w weekendy, lub wakacyjny wypad na alpejskie serpentyny. Piaggio MP3 to stylowy środek transportu dla ludzi sukcesu.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Obawiasz się, że masa będzie nie do ogarnięcia? Daj spokój. To ma trzy koła. Jak chcesz, przyciskiem blokujesz przechyły i MP3 stoi pionowo. Do dyspozycji masz hamulec postojowy… Jeśli chcesz możesz domówić komputer pokładowy łączący się z twoim smartfonem. Miejsca pod kanapą jest na dwa laptopy, kaski, rakiety tenisowe… Jeszcze to dokładniej sprawdzę, ale mam wrażenie, że dziecko do szkoły można przewieźć w ładowni.

Silnik działa jak trzeba. Nie czujesz wibracji, nie wyje. Z gracją napędza MP3. Hamulce są jak żyleta. Ma do dyspozycji dwie klamki i pedał w podłodze. Możesz gnieść i deptać do woli. Piaggio jest stabilne i wyposażone w ABS. Pozwala na odrobine nonszalancji w jeździe. Ale… nie przeginaj. Praw fizyki nie zmienisz. Piaggio MP3 wyposażony jest też w ASR (kontrola trakcji). Nawet na mokrym możesz odwijać ile wlezie. System ride by wire zadba o to żeby koń cie nie poniósł w krzaki 🙂

 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

Ale… Muszę się do czegoś przyczepić. Nie ma przebacz. Jeśli lubisz maxi skutery, na których można wyciągnąć kopyta przed siebie… w MP3 możesz o tym zapomnieć. Dwa koła z przodu wpłynęły na uformowanie nadwozia i musisz siedzieć jak na krześle, lub jak na… 😉 Nie ważne. Nie żeby to było niewygodne, ale uprzedzam. Mimo niezłego kopa i dużych możliwości nie jest to usportowiona maszyna. Podróżuj dostojnie. Aha, przeszkadza mi pedał hamulca w podłodze. Może się przyzwyczaję? A może nie? Tego dowiecie się już wkrótce. Jedno jest pewne. Nie tylko po mieście będę śmigał na Piaggio MP3

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
31%
Interesujące
62%
heh...
8%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe anonim
    anonim
    13 kwietnia 2016 at 22:45

    No wreszcie. Lekko pisane i z sensem. Czekam z niecierpliwością na kolejne wrażenia 🙂