Aktualnie czytasz:
Suzuki V-Strom 1050 2020: Zupe艂nie nowy, w dw贸ch wersjach
0

Tak jak zapowiadali艣my, Suzuki podczas targ贸w EICMA zaprezentowa艂o zupe艂nie nowy model V-Strom 1050. Najpopularniejszy motocykl japo艅skiej marki zmienia nieco charakter i dost臋pny b臋dzie w dw贸ch wersjach.

Oto i on! Suzuki V-Strom 1050 i V-Strom 1050 XT. Dwa nowe modele wchodz膮 do oferty Suzuki. Z jednej strony szkoda, 偶臋 nie mamy nast臋pny o legendarnym imieniu DR Big, z drugiej - nowy V-Strom gar艣ciami czerpie z gen贸w Biga. Nowy model 1050 to wiele wi臋cej ni偶 鈥瀉ktualizacja鈥, a ju偶聽po pierwszych zdj臋ciach wida膰, 偶e Suzuki idzie - jak zawsze - swoj膮聽艣cie偶k膮.

Suzuki V-Strom 1050 2020: Co nowego?

Ju偶聽bazowy model oferuje bardzo du偶o w zakresie wyposa偶enia. Zacznijmy od jednostki nap臋dowej, bazuj膮cej na znanym i udanym widlastym twinie. Pojemno艣膰 nie zmieni艂a si臋聽i nadal wynosi 1037 ccm. Delikatnie wzros艂a moc maksymalna do okolic 106 KM. V-Strom 1000 nigdy nie bra艂 udzia艂u w wy艣cigu zbroje艅 je艣li chodzi o moc. Du偶o wi臋cej w systemie zarz膮dzania silnikiem. V-Strom 1050 posiada ride-by-wire, zmienne tryby jazdy i kontrol臋聽trakcji. W kokpicie pojawi艂聽si臋聽nowy wy艣wietlacz LCD oraz gniazdo USB.

V-Strom posiada 19-calowe ko艂o z przodu, w wersji XT szprychowane. Przednie zawieszenie KYB o 艣rednicy rur 43 mm posiada pe艂n膮 regulacj臋. Tylny amortyzator posiada regulacj臋聽wst臋pnego napi臋cia spr臋偶yny bez konieczno艣ci u偶ycia narz臋dzi. Obydwa modele wyposa偶ono w opony Bridgestone Battlax Adventure A41.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Suzuki V-Strom 1050 XT 2020: Chce si臋聽je藕dzi膰

Wi臋cej znajdziemy w modelu XT. Ten posiada system S.I.R.S, zbieraj膮cy w ca艂o艣膰聽takie rozwi膮zania jak (teraz trzymajcie si臋): Motion Track Brake System, Hill Hold Control System, Slope Dependent Control System i Load Dependent Control System. A teraz w prostych s艂owach: S.I.R.S to komputer wyposa偶ony w 偶yroskopy, kt贸ry pozwala np. zapobiega膰 unoszenia tylnego ko艂a podczas ostrego hamowania czy hamowa膰 w z艂o偶eniu. Ca艂o艣膰聽obs艂ugiwana jest prze艂膮cznikami na kierownicy, w nieskomplikowany spos贸b.

Offroadowo-turystyczny model XT posiada dodatkowo szprychowane ko艂a, regulowan膮 - bez u偶ycia narz臋dzi - szyb臋, regulowane siedzenie, os艂ony silnika, centraln膮 stopk臋, LED-owe kierunkowskazy, gniazdo 12 V pod siedzeniem i tempomat. XT dost臋pne b臋dzie tak偶e w malowaniach inspirowanych DR Big, z przepi臋knym Champion Yellow No.2.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Kiedy na rynku?

Ju偶 nied艂ugo na naszym kanale YouTube wi臋cej informacji na temat nowego Suzuki V-Strom 1050 i 1050 XT. Suzuki Motor Polska w swojej ofercie nadal posiada ust臋puj膮cy model, kt贸ry mo偶na kupi膰 w bardzo dobrych pieni膮dzach. My nie mo偶emy doczeka膰 si臋 jazd testowych nowego 1050, najlepiej w 偶贸艂tym kolorze!

Wi臋cej informacji na suzuki.pl

Suzuki V-Strom 1050 2020: Zdj臋cia

Jaka jest Twoja reakcja?
90%
0%
0%