Suzuki Bandit 600: Zdjęcia, Opis, Cena, Dane techniczne

Suzuki Bandit to motocykl japońskiego producenta, który od momentu wejścia na rynek nie spada w klasyfikacji liderów sprzedażowych. Pierwszy model Suzuki Bandit wyprodukowany został w 1995 roku, wywołując rewolucję na rynku na klasie „sześćsetek”.

W 1996 roku producent wyprodukował model GSF600S z dodaną owiewką i oba modele (wraz z wersją bez owiewek), produkowane były bez zmian do 1999 roku. Z kolei modele wypuszczone w 2000 roku zostały mocno zmodernizowane. Zainstalowano nową ramę oraz większą owiewkę, która miała lepiej chronić kierowcę przed wiatrem. Dodatkowo jednostkę napędową wyposażono w czujnik położenia przepustnicy, który wraz z ulepszonymi mapami zapłonu poprawił reakcję maszyny na dodawanie gazu na niskich oraz średnich obrotach. Powiększono również zbiornik paliwa (do 20 l) oraz poszerzono ogumienie. Były to zmiany głównie techniczne, stylistyka nie uległa większemu przekształceniu.

W 2005 roku wprowadzono kolejną wersję i Suzuki Badit otrzymał pojemność 650 cm3. Motocykl ten określany jako motocykl drogowy o wielorakim przeznaczeniu. Nie jest to, co prawda, maszyna wyścigowa oraz nie poradzi sobie w warunkach off-road, ale poza tym ma wiele zastosowań. W krajach zachodnich Suzuki Bandit 600 używany jest w szkołach jazdy, w policji, do jazdy po zakupy, ale też do wielokilometrowych podróży. Jest to motocykl bardzo praktyczny, uniwersalny w przeznaczeniu i cieszący się opinią bardzo trwałego. Te wszystkie czynniki powodują, że maszyna ma ogromne powodzenie na rynku i osiąga wysokie wyniki sprzedażowe.

Suzuki Bandit 600: Dane techniczne

Dane techniczne: Honda Vardero 125
Marka Suzuki
Model Bandit 600
Pojemność 650 cm3
Silnik Czterocylidorwy
Przeniesienie napędu Łańcuch
Moc maksymalna 78 KM
Ilość miejsc 2
Hamulec przód/tył tarczowy / tarczowy
Rozruch elektryczny
Wymiary 2150/810/1290 mm
Pojemność zbiornika paliwa (litry) 19 litrów
Masa własna 196 kg

Bądź zawsze na bieżąco dzięki Jednoślad.pl News

Czytaj dalej

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button