Nowy Junak SC 300: motocykl w stylu retro o dużych możliwościach [cena, zdjęcia, dane techniczne]

Oferta motocykli Junak na prawko A2 znowu się powiększa

Niedawno Junak zaskoczył nas premierą modelu SR 400. Teraz robi to ponownie wprowadzając do oferty model SC 300, będący większą wersją pojemnościową znanego już motocykl SC 125. W klasie motocykli na prawko jazdy A2 znów zaczyna robić się ciekawie. 

Nowy Junak SC 300 jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie motocyklami z segmentu 250-500 cm3 oraz świetnym sposobem na dokonanie kolejnego kroku w świecie jednośladów. Coraz większa grupa użytkowników motocykli klasy 125 kieruje swoje kroki w stronę maszyn dających jeszcze więcej możliwości pod względem dynamiki i użyteczności. Widzimy to najlepiej po naszych klientach, którzy pragną rozwijać swoją motocyklową przygodę w oparciu o kolejne modele motocykli Junak.

Junak SC 300; najważniejsze informacje:

  1. Silnik to nowoczesna jednocylindrowa jednostka z chłodzeniem cieczą, wtryskiem oraz wałkiem wyrównoważającym.
  2. Generowane 28 KM mocy maksymalnej przy dość umiarkowanej masie 152 kg, pozwoli na więcej niż zadowalającą dynamikę.
  3. Wygląd w modnym stylu neo-retro i dobre wyposażenie mają udanie współgrać z dopracowaną ergonomią.
  4. Do wyboru cztery ciekawe warianty z dominującym kolorem szarym, czerwonym, czarnym i niebieskim.
  5. Nowy Junak SC 300 został wyceniony na 19599 zł.

Odpowiedzią na ich potrzeby jest właśnie Junak SC 300 – motocykl o bardzo nowoczesnej konstrukcji, ale jednocześnie wpisujący się w obecne trendy stylistyczne, dotyczące klasycznej linii i nawiązań do szkoły designu użytkowego sprzed 4 dekad.

Junak SC 300: ciekawy dla oka, cieszący dynamiką

Zaprojektowana we włoskim studiu projektowym sylwetka motocykla nie tylko przyciąga wzrok, ale także udanie łączy nowoczesne przetłoczenia z klasyczną, nadającą urok całości linią nadwozia. Ten motocykl spodoba się zarówno fanom współczesnego designu, jak i osobom wiernym tradycji. Ascetyczne w odbiorze nadwozie ze zbiornikiem paliwa będącym centralnym elementem pojazdu, nadaje zarazem lekkości i dynamiki. Jednak Junak SC 300 to nie tylko dopracowany wygląd, ale także podążająca za nim techniczna strona tego ciekawego pod wieloma względami jednośladu. Junak SC 300

Nowy Junak SC 300 jest motocyklem opartym o nowoczesną jednocylindrową jednostkę napędową z chłodzeniem cieczą i zaawansowanym układem zasilania w postaci elektronicznego wtrysku paliwa. Silnik, dla poprawy kultury pracy, został także wyposażony w wałek wyrównoważający, a generowane niemal 28 KM mocy pozwala wnieść dynamikę jazdy na wysoki i dający mnóstwo przyjemności z jazdy poziom.

Bądź zawsze na bieżąco dzięki Jednoślad.pl News

Nowoczesne zawieszenie oparte o solidny widelec upside-down oraz centralny amortyzator podparty wahaczem ze stopów lekkich o przestrzennej konstrukcji, łączy ze sobą precyzję prowadzenia z komfortowym zestrojeniem. Wszystko po to, by jazda była maksymalnie przyjemna i pewna. Junak SC 300

W układzie hamulcowym pracuje dwukanałowy układ ABS, który dba o bezpieczeństwo i wspomaga płynną jazdę bez nieprzyjemnych niespodzianek.

Zwinność, łatwość prowadzenia i nowoczesne wyposażenie

Wyposażenie neoklasycznego nakeda klasy 300 to m.in. wydajne oświetlenie w technologii Full-LED,  oraz elegancki w formie okrągły wyświetlacz LCD, który dostarcza szeregu nie tylko niezbędnych informacji. Nie zabrakło także będącego na liście wyposażenia standardowego portu USB do ładowania urządzeń mobilnych. Junak SC 300

Waga Junaka SC 300 to zaledwie 152 kg, co nie tylko wpływa pozytywnie na zwinność konstrukcji, ale także na łatwość manewrowania. Wpływ na przyjazny charakter motocykla mieć będzie także usytuowana na umiarkowanej, bo wynoszącej 780 mm wysokości kanapa. Zbiornik paliwa pomieści aż 20 litrów paliwa, co przy niewielkim apetycie na paliwo pozwoli na niezwykle rzadkie wizyty na stacjach benzynowych. Junak SC 300

Nowy Junak SC 300 to także większa pojemnościowo wersja znanego już Junaka SC 125. Motocykl proponuje bardzo zbliżony charakter i design, dając przy tym jeszcze więcej względem dynamiki i codziennej użyteczności. Wersja 300 neoklasycznego Junaka jest więc idealną propozycją jako kolejny motocykl dający rozsądny rozwój Twojej motocyklowej przygody.

Przeczytaj też:

Nowy Junak SR 400: nie uwierzysz ile ma mocy i jak wygląda

Junak SC 300

Nowy Junak SC 300 kosztuje 19599 zł i jest już dostępny w salonach sieci dealerskiej. Więcej informacji o tym oraz innych jednośladach Junak na stronie www.junak.com.pl

Junak SC 300; dane techniczne; najważniejsze informacje:

JAKA JEST POJEMNOŚĆ SILNIKA JUNAKA 300? 292 CM³
JAKI RODZAJ SILNIKA PRACUJE W JUNAKU SC 300 CZTEROSUWOWY, JEDNOCYLINDROWY, 4 ZAWORY NA CYLINDER, CHŁODZONY CIECZĄ, DOHC
CZYM ZASILANY JEST SILNIK JUNAKA SC 300? WTRYSK PALIWA
JAKA JEST PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA JUNAKA SC 300? 128 KM/H
ILE JUNAK SC 300 MA MOCY? 20,5 KW / 27,92 KM (PRZY 8750 RPM)
CZY JUNAK SC 300 POSIADA WAŁEK WYRÓWNOWAŻAJĄCY? TAK
JAK URUCHAMIA SIĘ SILNIK SC 300? ELEKTRYCZNY
JAKI JUNAK SC 300 POSIADA HAMULEC Z PRZODU? TARCZOWY HYDRAULICZNY ABS
JAKI JUNAK SC 300 POSIADA HAMULEC Z TYŁU? TARCZOWY HYDRAULICZNY ABS
ROZMIAR OPONY PRZÓD JUNAKA SC 300 110/70-17 54P
ROZMIAR OPONY TYŁ JUNAKA SC 300 140/70-17 66P
JAKIE SĄ WYMIARY JUNAKA SC 300? DŁ. / SZER. / WYS. ( MM ) 2025 / 790 / 1090
ILE WAŻY JUNAK SC 300? 152 KG
JAKIE JEST DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE JUNAKA SC 300? 175 KG
JAKA JEST WYSOKOŚĆ SIEDZISKA JUNAKA SC 300? 780
ILE JUNAK JUNAK SC 300 POMIEŚCI  PALIWA? 20 L
CZY JUNAK SC 300 JEST DWUOSOBOWY? TAK
JAKIE SĄ DOSTĘPNE KOLORY JUNAKA SC 300? GRAFITOWY, NIEBIESKI, CZERWONY, CZARNY

 

 

Czytaj dalej

Piotr Ganczarski

Z wykształcenia inżynier mechaniki i budowy maszyn. Motocykle są jego życiowym przekleństwem i chorą miłością. Buduje, przerabia i remontuje jednoślady. Zarówno te nowsze, jak i starsze. Fan motoryzacji i podróżowania na różne sposoby. Oprócz tego lubi pohasać na rowerze i przeczytać dobrą książkę.

Inne publikacje na ten temat:

1 opinia

  1. Biorąc pod uwagę że Almot, czyli Junak jest importerem Zontesa , to ten motocykl jak i 400 z ich brandem nie mają najmniejszego sensu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button