Aktualnie czytasz:
Leone RK50S: Już dostępny
41

RK50S to nowy model należącej do Keewaya’a marki Leone. Silnik to zmodyfikowana czterosuwowa 50-tka pochodząca z Hondy DUO, zasilana gaźnikiem, który ma zamontowany filtr powietrza bezpośrednio przy korpusie, bez udziału airbox’a. Zapewnia to bardzo przyjemny, wręcz niepozorny dźwięk.

Leone RK50S pod względem akustycznym nie przypomina małolitrażowego skutera. Bliżej mu do motocykla. Motorower ma 4 biegi i manualne sprzęgło uruchamiane linką. Po odblokowaniu osiąga licznikowe 70 km/h. RK 50S według zapewnień przedstawiciela na Polskę jest już w ofercie, można go kupić u dealerów Keeway i Leone. Dostępne kolory to czerwony i czarny, a cena tego „ścigacza” to około 5500, w zależności od oferty lokalnego dealera.

Motorower możecie zobaczyć z bliska w teście wideo Skuterowo.com.

Parametry Leone RK50S:

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj trójkołowy CAN-AM Ryker 900 na prawo jazdy B

Wrażenia z jazdy, których nie da się porównać z czymkolwiek na czym do tej pory jeździłeś. 77 KM, skrzynia CVT, ABS i kontrola trakcji w standardzie. Odkryj trójkołowy Can-Am Ryker Rally Edition.

Typ silnika: 1 cylinder, 4 suw, chłodzony powietrzem
Pojemność: 49 cm³
Moc maks: 3.3 KM przy 8000 obr/min
Wymiary (mm): 2050/760/1160
Masa własna: 134 kg
Prędkość: 45 km/h (blokada)
Rozruch: elektryczny / nożny
Hamulec: przód:tarczowy, tył: tarczowy
Opony: przód:100/80-17, tył:130/70-17

[nggallery id=72]

Fot.: Keeway Motor Polska
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
71%
Interesujące
0%
heh...
29%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
41 Komentarze
1 2 3 4 5
  • Zdjęcie profilowe Qniowy
    28 kwietnia 2013 at 22:39

    Witam,
    Mój kolega ma ten motorower. Opisze dokładnie wszystko o nim.
    Pierwsze wrażenie zaje****, piekny wyglad fajna sylwetka, piekny dzwiek. Okej pierwsza jazda masakra 🙁 sprzęgło do końca nieodskakuje, biegi wchodzą jak by sprzegła niebyło ( i lubią czasami wyskoczyć), Leona można kręcić do 7000 obrotów, wyżej wszytsko drga i nie idzie jechać, licznik to następna porażka, na początku jak jechałem nim 1 bieg dochodzi do 20km/h drugi bieg obroty troche poniżej 9000 i doszło do 60 km/h, potem na trójce do 100 i na 4 do 160 🙂 oczywiście wtedy jechałem maks. 50 km/h. Niestety kolega jechał i zaliczył szlifa, do serwisu i wymiana wszytsko na nowe, plastiki choć tandetnie wykonane bardzo bardzo drogie 🙁 Za tą cene spodziewałem sie czegoś lepszego 🙁