Aktualnie czytasz:
Kawasaki Ninja ZX-10R: Dane techniczne, cena i opinie
0
 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

Stworzenie i ujrzenie światła dziennego Ninja ZX-10R to sukces wielu osób. Model ten powstał we współpracy Kawasaki Racing Team oraz japońskiej fabryki Kawasaki. Ninja ZX-10R została również przetestowana i dopracowana przez brytyjskich mistrzów świata w zawodowej jeździe na motocyklach – Jonathana Rea i Toma Sykes’a.

Projektanci zdecydowali się na montaż dłuższego tylnego wahacza, co zwiększyło ciężar motocykla z przodu i poprawiło stabilność podczas wchodzenia w zakręty. Na lepszą przyczepność wpływa także zastosowany lżejszy wał korbowy. Dzięki temu motocyklowi również lepiej się manewruje.

 
Czytaj
REKLAMA

SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!

Szczegóły
Cena

Od 74 900 PLN

Dane techniczne

SILNIK:
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika 998 cm³
Średnica x skok 76 x 55 mm
Stopień sprężania 13.0:1
Układ zaworów 16 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 47 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami, podwójny wtrysk
Zapłon Elektroniczny
Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

HAMULCE I ZAWIESZENIE:
Hamulce, przednie Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50, przeciwstawny 4-tłoczkowy.
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednootworowy z palcem prowadzącym, tłoczek aluminiowy
Zawieszenie, przednie Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Zawieszenie, tylne Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link z amortyzatorem gazowym i sprężyną top-out. Tłumienie dobicia: bezstopniowe, dwuzakresowe (duża/ mała prędkość). Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane.

OSIĄGI:
Moc maksymalna 147.1 kW {200 KM} / 13,000 obr./min
Zużycie paliwa 5.9 l/100 km
Emisja C02 162 g/km
Emisja C02 162 g/km
Moc maksymalna z powietrzem RAM 154.4 kW {210 KM} / 13,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 113.5 N•m {11.6 kgf•m} / 11,500 obr./min
Przełożenie 6-biegowa, kasetowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony

RAMA I WYMIARY:
Typ ramy Podwójna belka nośna, aluminium lane
Ślad 107 mm
Skok zawieszenia, przednie 120 mm
Skok zawieszenia, tylne 114 mm
Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna 190/55ZR17M/C (75W)
Kąt skrętu L/P 27° / 27°
Dł x Szer x Wys 2,090 x 740 x 1,145 mm
Rozstaw osi 1,440 mm
Prześwit pod pojazdem 145 mm
Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
Wysokość siedzenia 835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 206 kg

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
8 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
100%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości